Electrolux głównym partnerem serialu „Rodzinka.pl”

Electrolux, szwedzka marka sprzętów AGD, jest głównym partnerem serialu "Rodzinka.pl", który wraca na ekrany TVP tej jesieni. Wystartowała kampania z udziałem Olgi Kalickiej i Macieja Musiała, którzy są ambasadorami marki i głównymi bohaterami tej produkcji.

Beata Goczał
Beata Goczał
Udostępnij artykuł:
Electrolux głównym partnerem serialu „Rodzinka.pl”
mat.pras.

Po kilkuletniej przerwie, znany polski serial komediowy „Rodzinka.pl” powraca na antenę TVP z kolejnym, już 17 sezonem z Maćkiem Musiałem i Olgą Kalicką w rolach głównych. 

Aktorzy od lat współpracują z marką Electrolux, a teraz pełnią rolę jej ambasadorów. Oprócz publikacji na prywatnych kanałach twórców, zaplanowano kampanię w prasie lifestylowej i tv guides (offline i online). Aktorzy w wywiadach opowiadają o emocjach związanych z powrotem na plan zdjęciowy, ale również o swoich przyzwyczajeniach i codziennych czynnościach. Kampanię wspierają również działania w mediach społecznościowych.

– Wejście w tak popularny format jest świetną okazją do zaprezentowania naszych innowacyjnych sprzętów zarówno w domu serialowych Boskich, jak i samych ambasadorów. Dzięki tej współpracy, pokazujemy jak pralki, odkurzacze bezprzewodowe, czy piekarniki parowe marki Electrolux łączą nowoczesny design oraz wygodę, ułatwiając codzienne czynności ulubionych bohaterów – mówi Izabela Sługocka, brand activation mManger Electrolux.

To już kolejna odsłona współpracy z Kalicką i Musiałem. W 2024 roku powstał miniserial youtubowy z ich udziałem pt. „Domowe historie”, który pełnił rolę kampanii edukacyjnej w celu szerzenia świadomości na temat tego, jak wybierać najbardziej energooszczędne sprzęty.

Za partnerstwo z serialem (lokowanie produktu, sponsoring) i koordynację działań promocyjnych odpowiedzialna jest agencja digitalowo-contentowa LiquidThread. Za strategiczne planowanie i zakup mediów odpowiada agencja mediowa Zenith. Obie agencje należą do Publicis Groupe.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych
Materiał reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu