Elliot Page pierwszą osobą transpłciową na okładce "Time"

Aktor Elliot Page jest twarzą najnowszego wydania magazynu "Time", który ukaże się na rynku piątek. To pierwsza transseksualista na okładce tego prestiżowego tygodnika.

Udostępnij artykuł:
Elliot Page pierwszą osobą transpłciową na okładce "Time"

Elliot Page w wywiadzie opowiada redakcji "Time" o procesie uzgadniania płci, przemianie i wcześniejszych doświadczeniach z życia jako kobieta. To pierwsza okładka magazynu z osobą, która dokonała coming outu.

Page w poście zapowiadającym wywiad Instagramie zwrócił się o wsparcie dla osób transpłciowych, szczególnie młodzieży oraz "potępienie antytransseksualnego ustawodawstwa, nienawiści i dyskryminacji we wszystkich jej formach".

Wyświetl ten post na Instagramie.                       Post udostępniony przez @elliotpage

Autorem okładkowej sesji jest Wynne Neilly.

34-letni kanadyjski aktor Elliot Page znany jest z takich hitów jak "Juno", "Incepcja" serii o X-manie czy serialu "The Umberlla Academy" na Netfliksie. W ubiegłym roku ogłosił, że jest osobą transpłciową i prosi o zwracanie się do niego męskim imieniem i zaimkami rodzaju męskiego (ang. he/they). Zmiany zostały już uwzględnione m.in. na Netfliksie.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Influencerom spadają zasięgi. To skutek nowego prawa

Influencerom spadają zasięgi. To skutek nowego prawa