Emirates: aplikacja Hub Monitor skraca czas postoju między lotami na lotnisku w Dubaju

Linie lotnicze Emirates wprowadziły autorską aplikację Hub Monitor, dzięki której pasażerowie podróżujący z lotniska Dubai International lub przesiadający się na nim mogą liczyć na mniej opóźnień związanych z postojem samolotów między kolejnymi lotami.

km
km
Udostępnij artykuł:

Personel operacyjny Emirates w Dubaju korzysta z aplikacji Hub Monitor w celu udostępniania i monitorowania w czasie rzeczywistym informacji dotyczących różnych czynności przygotowujących samolot do odlotu. Poprzez system monitorowania i aktywnego ostrzegania aplikacja pomaga uniknąć opóźnień.

Dzięki aplikacji Hub Monitor wielofunkcyjne zespoły z działów Engineering, Network Control, Airport Services, Flight Operations i dnata Operations mogą na bieżąco śledzić przebieg prac w czasie postoju samolotu między lotami. Ponadto aplikacja wysyła ostrzeżenia personelowi operacyjnemu w przypadku jakiegokolwiek opóźnienia lub odstępstwa w stosunku do ustalonego harmonogramu prac. Ostrzeżenia te pozwalają zespołom Emirates zawczasu wykryć i rozwiązać problem będący źródłem potencjalnych opóźnień.

Aplikacja integruje dane pochodzące z szeregu wewnętrznych platform z tymi transmitowanymi w czasie rzeczywistym z samolotu. Tak skonsolidowane dane przekazuje następnie zainteresowanym stronom za pośrednictwem interfejsu typu single view. Aplikację Hub Monitor można obsługiwać także na telefonie komórkowym.

Aplikacja dostarcza informacji na temat wszystkich samolotów Emirates w Dubaju, umożliwiając zespołom aktywne dostosowywanie i planowanie prac, aby ograniczyć wpływ nieuniknionych lub nieprzewidzianych opóźnień.

grafika

Linie Emirates podają, że obecnie przygotowanie Airbusa A380 Emirates do startu z portu przewoźnika w Dubaju zajmuje ok. 105 minut, a Boeinga 777 – ok. 90 minut. Postój samolotu wiąże się z takimi pracami jak m.in. wysprzątanie wnętrza, uzupełnienie wody i obsługa toalet, obsługa cateringu pokładowego i załadunek posiłków dla pasażerów na pokład, podłączenie zasilania zewnętrznego (APU), tankowanie paliwa, obsługa techniczna oraz załadunek bagażu pasażerów i cargo.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej