Emirates planuje przegląd globalnego budżetu reklamowego

Linie lotnicze Emirates planuje przegląd swoich globalnychzobowiązań reklamowych.

km
km
Udostępnij artykuł:

Pomimo, że uruchomienie przetargu na warty 160 milionów funtówbudżet planowane jest nie wcześniej niż na lipiec, to mający swojąsiedzibę w Dubaju przewoźnik już skontaktował sięz wieloma sieciami reklamowymi zapraszając je do złożeniaofert.

Obecnie linie korzystają w omawianym zakresie z usług różnychagencji w różnych częściach świata (np. Leagas Delaney w Wlk.Bryt.). Nieoficjalnie wiadomo, że będąca głównym sponsoremangielskiego klubu piłkarskiego Arsenal Londyn firma, chce terazprzekazać swój budżet w ręce jednej reklamowej sieci.

Podobnie postąpiła ona w ubiegłym roku w przypadku swojegoglobalnego budżetu medialnego, przekazując go w całości sieciPublicis Groupe Media.

Zwycięska agencja będzie odpowiedzialna za kampanie reklamoweEmirates na ponad 80 rynkach całego świata.

źródło: Brand Republic

km
Autor artykułu:
km
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]