Emocje na pierwszym planie w wizerunkowych działaniach Blika

Marka Blik rozpoczęła wizerunkową kampanię, na którą składa się sześć filmów. Każdy z nich inspirowany jest przeżyciami i prawdziwymi wspomnieniami bohaterów spotów. Kampania realizowana jest pod hasłem „Co Blik, to historia”.

Beata Goczał
Beata Goczał
Udostępnij artykuł:
Emocje na pierwszym planie w wizerunkowych działaniach Blika
fot. screen YouTube

Sześć filmów inspirowanych przeżyciami i prawdziwymi wspomnieniami ich bohaterów, udowadnia, że każda transakcja może być częścią większej opowieści. Narracje o relacjach, bliskości i emocjach łączy jedno: obecność Blika w ważnych, choć często niepozornych momentach. Kampania będzie promowana do końca roku w kanałach Meta.

Każdy odcinek opowiada inną historię z życia, pokazując przy tym konkretne funkcje Blika: przelewy na telefon, transakcje zbliżeniowe, płatności kodem w sklepach stacjonarnych i online, a także wypłaty gotówki z bankomatu.  

Autentyczne postaci i uniwersalne doświadczenia mają budować wiarygodność serii oraz ułatwiają odbiorcom utożsamienie się z przedstawionymi sytuacjami. Blik pojawia się w tle jako nieodłączna część codziennych decyzji. 

Każdy z odcinków różni się od pozostałych tematyką i postaciami głównych bohaterów. W nagraniach pojawiają się przedstawiciele różnych pokoleń i środowisk – od nastolatki kupującej mamie prezent, przez niewidomego masażystę, rzemieślnika prowadzącego rodzinny zakład, kobietę poruszającą się na wózku, po seniorkę uczącą się nowych technologii. Wszystkie te historie pokazują, jak BLIK wspiera i usprawnia codzienne życie.

Spojrzeć zupełnie inaczej 

– Seria „Blik Story” pozwoliła nam oderwać się od wykresów i statystyk, i spojrzeć na Blika  zupełnie inaczej. Wiemy, że za miliardem transakcji, które nasi użytkownicy zrealizowali w ciągu ostatnich 10 lat, stoją często wzruszające i chwytające za serce, bardzo osobiste opowieści. Jestem przekonany, że każdy z nas może znaleźć własną, niezwykłą, być może nawet zmieniającą życie historię z Blikiem w tle – mówi Krzysztof Ziewiec, dyrektor departamentu marketingu i PR w Polskim Standardzie Płatności, operatorze Blika. 

Kampania jest realizowana wyłącznie w kanałach digitalowych – na YouTube i platformach Meta. Koncepcję kreatywną i scenariusze przygotowała agencja Change Serviceplan, spoty wyreżyserowali Miłosz Sakowski i Marta Kowalska, a za produkcję odpowiada dom produkcyjny MediaReady.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych
Materiał reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu