SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Empik promuje nowości wydawnicze ich fragmentami na Instagramie

Ruszyła kampania reklamowa Empiku oparta na publikacji krótkich fragmentów nowych książek w aplikacji Instagram. Za przygotowanie i realizację akcji, pod hasłem „#storygramempik”, odpowiada agencja Change Integrated.

W ramach akcji grafiki z krótkimi fragmentami nowości wydawniczych są przedpremierowo publikowane na profilu storygram_empik. Pierwszą promowaną w ten sposób książką jest „Will Grayson Will Grayson” Davida Levithana i Johna Greena.

Jednocześnie kampania ma w ogóle zachęcać do czytania książek. - Historia w pewnym sensie zatacza koło, człowiek znowu zaczyna posługiwać się pismem obrazkowym, a w efekcie czyta mniej. Zamiast namawiać do czytania, postanowiliśmy wykorzystać Instagram, jedno z najbardziej obrazkowych mediów, dając jego użytkownikom okazję do czytania w każdej wolnej chwili - tłumaczy Jan Majle, dyrektor kreatywny agencji Change Integrated, która przygotowała i realizuje kampanię.

najnowsze wiadomości

Dołącz do dyskusji: Empik promuje nowości wydawnicze ich fragmentami na Instagramie

4 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
j
Empik to jest kiepski żart. Nawet w sklepie internetowym mają książki droższe niż inne znane księgarnie. Ja za utrzymywanie ich salonów nie będę dopłacać do ceny książki. I jakby dziś nagle upadł to mam to w najgłębszym poważaniu bo u nich nie robię zakupów.
odpowiedź
User
kaja
j: nie raz porównywałam książki z innymi „znanymi” księgarniami i w empiku ceny są podobne jak wszędzie, często uda się trafić coś tańszego, chociażby dzięki promocji 3 w cenie 2. a i z tego co wiem to empik obecnie ma się dobrze, także raczej żaden upadek mu nie grozi ;)
odpowiedź
User
j
Chyba w tej sieci pracujesz albo kupujesz raz na rok książkę skoro twierdzisz, że ceny są takie same jak wszędzie.
odpowiedź