SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

"Empower yourself" nową platformą komunikacyjną Black Energy Drink. W reklamach dalej Mike Tyson

Marka napoju energetycznego Black (FoodCare) będzie promować się nowym hasłem i platformą komunikacyjną "Empower yourself". Twarzą akcji jest wieloletni ambasador brandu, bokser Mike Tyson. Kampanię przygotowała Agencja 2012 i dom mediowy Zenith.

Nową platformę komunikacyjną marki Black Energy Drink ogłoszono na środowym spotkaniu z udziałem Mike'a Tysona , który przyjechał do Polski m.in. by kręcić nową reklamę napoju Black. Spot będzie emitowany w telewizji i internecie od sierpnia.  

Hasło "Empower yourself" nawiązuje do idei empowerment - wewnętrznego umacniania siebie, dążenia do realizacji postawionych sobie celów, planów i marzeń, nawet mimo trudności. Jak mówił w środę Mike Tyson: - Można marzyć o wszystkim i stawiać sobie wielkie wyzwania, ale trzeba umieć znaleźć w sobie siłę i motywację. Trzeba wierzyć w siebie i dać sobie szansę. Ja tak zrobiłem. Odnalazłem w sobie moc, podejmowałem odważne decyzje i pracowałem na swój sukces. To samo chciałbym przekazać wszystkim, którzy mogą nie wiedzieć jak wielki potencjał mają w sobie.

Wiesław Włodarski, prezes firmy Foodcare, dodawał: - 2 lipca minęło 40 lat, odkąd założyłem firmę [W. Włodarski nie sprecyzował, czy chodziło o FoodCare, który działa od 1984 roku - przyp]. Przez te lata stworzyliśmy w sumie sześć marek, dwie kupiliśmy, jedną próbują nam zabrać, o którą walczymy. Jeśli chodzi o ideę nowej kampanii, ona nie jest skomplikowana. Siła jest w każdym z nas, tylko czasem o tym zapominamy, licząc, że ktoś nam pomoże. Black ma być inspiracją do podjęcia tej siły.

Nowa kampania Black Energy Drink jest czwartą w historii marki przygotowaną z udziałem Mike’a Tysona. Działania obejmą także social media - komunikacja oparta będzie o zabawne, motywacyjne GIF-y.

Black Energy Drink wpisuje się w empowerment

Jak opowiada portalowi Wirtualnemedia.pl Jakub Ogiński - director of marketing soft drinks, isotonic drinks & water w firmie FoodCare, idea empowerment jest spójna z marką Black Energy Drink.

Insight odnoszący się do empowermentu, na którym budujemy nową komunikację marki, jest bliski firmie i jej właścicielowi - on jest żywym dowodem na odwagę. Insight jest również mocno osadzony  w kategorii napojów energetycznych - z naszych badań wynika, że ludzie kupują energetyki, by dodać sobie tej siły, ale tez wiary w siebie. Odniesienie do idei empowermentu daje nam unikalne pozycjonowanie na rynku. Samo hasło "Empower yourself" wymyśliła żona Mike'a Tysona podczas prac nad spotem reklamowym - mówi Jakub Ogiński.

Marketer nie kryje także zadowolenia ze współpracy z ambasadorem Black Energy Drink.

- Mike jest synonimem mocy, siły, marką, która daje gwarancje, że nasz napój zadziała. To jeden z powodów dla których Black jest liderem rynku. Teraz jednak, typowo funkcjonalną komunikację poszerzymy o sferę emocji, odkrywając nowy poziom funkcjonowania Black-a . Marka rozumie, ze moc jest w nas. Wcale nie potrzebujesz Mike Tysona, żeby ci pomógł. Wystarczy, ze jest przy tobie nasz energy drink.  Wtedy, kiedykolwiek potrzebujesz, masz te moc, która daje Ci wiarę że dasz radę.. i dajesz radę - komentuje dla Wirtualnemedia.pl Jakub Ogiński.

Kreacją kampanii zajęła się Agencja 2012, wybrana do współpracy w przetargu. Za zakup i planowanie mediów odpowiada do m mediowy Zenith. 

Mike Tyson w kampaniach Black Energy Drink

Bokser Mike Tyson występuje w kampaniach reklamowych Black Energy Drink od 2012 roku. Użycza także swojego wizerunku na opakowaniach napojów.

Marka Black Energy Drink obecna jest na 52 rynkach na świecie. Do portfolio marki należy 6 rodzajów smakowych napojów: Classic, Mojito, Zero, Sex Energy, Mango i Sake.

Spór o Tigera

Marka Black została stworzona, kiedy FoodCare wskutek sporu po wielu latach stracił prawa do napoju Tiger. Fundacja Dariusza Michalczewskiemu jesienią 2010 roku przekazała je konkurencyjnemu Maspexowi. FoodCare i fundacja Michalczewskiego w sądzie walczyły o prawa dotyczące korzystania z marki i związanych z tym płatności.

W kwietniu ubiegłego roku w „Gazecie Wyborczej” zamieszczono przeprosiny od firmy FoodCare dla Dariusza Michalczewskiego dotyczące bezprawnego sprzedawania napojów Tiger i Tiger Black. Na sąsiedniej stronie FoodCare wykupił komunikat, w którym poinformował, że w innym procesie z Michalczewskim sąd oddalił pozew o zapłatę odszkodowania.

Dołącz do dyskusji: "Empower yourself" nową platformą komunikacyjną Black Energy Drink. W reklamach dalej Mike Tyson

6 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Mintee Boy
Grupa FoodCare to rodzinna firma, założona przez Wiesława Włodarskiego w 1984 roku. Dzięki stałemu rozwojowi portfolio produktów jest obecnie jednym z liderów branży FMCG w Polsce. Produkty FoodCare eksportowane są do ponad 50 krajów, spółka posiada 2 własne fabryki i zatrudnia ok. 900 pracowników. JAKIE 40 LAT? 35!!!!
odpowiedź
User
Magda
Grupa FoodCare to rodzinna firma, założona przez Wiesława Włodarskiego w 1984 roku. Dzięki stałemu rozwojowi portfolio produktów jest obecnie jednym z liderów branży FMCG w Polsce. Produkty FoodCare eksportowane są do ponad 50 krajów, spółka posiada 2 własne fabryki i zatrudnia ok. 900 pracowników. JAKIE 40 LAT? 35!!!!


może chodzi o jakiś biznes przed FoodCare ;)
odpowiedź
User
bokser
"GÓWNO CI SIĘ STANIE" nową platformą komunikacyjną Black Energy Drink.
odpowiedź