SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

"Empower yourself" nową platformą komunikacyjną Black Energy Drink. W reklamach dalej Mike Tyson

Marka napoju energetycznego Black (FoodCare) będzie promować się nowym hasłem i platformą komunikacyjną "Empower yourself". Twarzą akcji jest wieloletni ambasador brandu, bokser Mike Tyson. Kampanię przygotowała Agencja 2012 i dom mediowy Zenith.

Mike Tyson na konferencji prasowej w Warszawie Article

Nową platformę komunikacyjną marki Black Energy Drink ogłoszono na środowym spotkaniu z udziałem Mike'a Tysona , który przyjechał do Polski m.in. by kręcić nową reklamę napoju Black. Spot będzie emitowany w telewizji i internecie od sierpnia.  

Hasło "Empower yourself" nawiązuje do idei empowerment - wewnętrznego umacniania siebie, dążenia do realizacji postawionych sobie celów, planów i marzeń, nawet mimo trudności. Jak mówił w środę Mike Tyson: - Można marzyć o wszystkim i stawiać sobie wielkie wyzwania, ale trzeba umieć znaleźć w sobie siłę i motywację. Trzeba wierzyć w siebie i dać sobie szansę. Ja tak zrobiłem. Odnalazłem w sobie moc, podejmowałem odważne decyzje i pracowałem na swój sukces. To samo chciałbym przekazać wszystkim, którzy mogą nie wiedzieć jak wielki potencjał mają w sobie.

Wiesław Włodarski, prezes firmy Foodcare, dodawał: - 2 lipca minęło 40 lat, odkąd założyłem firmę [W. Włodarski nie sprecyzował, czy chodziło o FoodCare, który działa od 1984 roku - przyp]. Przez te lata stworzyliśmy w sumie sześć marek, dwie kupiliśmy, jedną próbują nam zabrać, o którą walczymy. Jeśli chodzi o ideę nowej kampanii, ona nie jest skomplikowana. Siła jest w każdym z nas, tylko czasem o tym zapominamy, licząc, że ktoś nam pomoże. Black ma być inspiracją do podjęcia tej siły.

Nowa kampania Black Energy Drink jest czwartą w historii marki przygotowaną z udziałem Mike’a Tysona. Działania obejmą także social media - komunikacja oparta będzie o zabawne, motywacyjne GIF-y.

Black Energy Drink wpisuje się w empowerment

Jak opowiada portalowi Wirtualnemedia.pl Jakub Ogiński - director of marketing soft drinks, isotonic drinks & water w firmie FoodCare, idea empowerment jest spójna z marką Black Energy Drink.

Insight odnoszący się do empowermentu, na którym budujemy nową komunikację marki, jest bliski firmie i jej właścicielowi - on jest żywym dowodem na odwagę. Insight jest również mocno osadzony  w kategorii napojów energetycznych - z naszych badań wynika, że ludzie kupują energetyki, by dodać sobie tej siły, ale tez wiary w siebie. Odniesienie do idei empowermentu daje nam unikalne pozycjonowanie na rynku. Samo hasło "Empower yourself" wymyśliła żona Mike'a Tysona podczas prac nad spotem reklamowym - mówi Jakub Ogiński.

Marketer nie kryje także zadowolenia ze współpracy z ambasadorem Black Energy Drink.

- Mike jest synonimem mocy, siły, marką, która daje gwarancje, że nasz napój zadziała. To jeden z powodów dla których Black jest liderem rynku. Teraz jednak, typowo funkcjonalną komunikację poszerzymy o sferę emocji, odkrywając nowy poziom funkcjonowania Black-a . Marka rozumie, ze moc jest w nas. Wcale nie potrzebujesz Mike Tysona, żeby ci pomógł. Wystarczy, ze jest przy tobie nasz energy drink.  Wtedy, kiedykolwiek potrzebujesz, masz te moc, która daje Ci wiarę że dasz radę.. i dajesz radę - komentuje dla Wirtualnemedia.pl Jakub Ogiński.

Kreacją kampanii zajęła się Agencja 2012, wybrana do współpracy w przetargu. Za zakup i planowanie mediów odpowiada do m mediowy Zenith. 

Mike Tyson w kampaniach Black Energy Drink

Bokser Mike Tyson występuje w kampaniach reklamowych Black Energy Drink od 2012 roku. Użycza także swojego wizerunku na opakowaniach napojów.

Marka Black Energy Drink obecna jest na 52 rynkach na świecie. Do portfolio marki należy 6 rodzajów smakowych napojów: Classic, Mojito, Zero, Sex Energy, Mango i Sake.

Spór o Tigera

Marka Black została stworzona, kiedy FoodCare wskutek sporu po wielu latach stracił prawa do napoju Tiger. Fundacja Dariusza Michalczewskiemu jesienią 2010 roku przekazała je konkurencyjnemu Maspexowi. FoodCare i fundacja Michalczewskiego w sądzie walczyły o prawa dotyczące korzystania z marki i związanych z tym płatności.

W kwietniu ubiegłego roku w „Gazecie Wyborczej” zamieszczono przeprosiny od firmy FoodCare dla Dariusza Michalczewskiego dotyczące bezprawnego sprzedawania napojów Tiger i Tiger Black. Na sąsiedniej stronie FoodCare wykupił komunikat, w którym poinformował, że w innym procesie z Michalczewskim sąd oddalił pozew o zapłatę odszkodowania.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: "Empower yourself" nową platformą komunikacyjną Black Energy Drink. W reklamach dalej Mike Tyson

6 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Mintee Boy
Grupa FoodCare to rodzinna firma, założona przez Wiesława Włodarskiego w 1984 roku. Dzięki stałemu rozwojowi portfolio produktów jest obecnie jednym z liderów branży FMCG w Polsce. Produkty FoodCare eksportowane są do ponad 50 krajów, spółka posiada 2 własne fabryki i zatrudnia ok. 900 pracowników. JAKIE 40 LAT? 35!!!!
2 0
odpowiedź
User
Magda
Grupa FoodCare to rodzinna firma, założona przez Wiesława Włodarskiego w 1984 roku. Dzięki stałemu rozwojowi portfolio produktów jest obecnie jednym z liderów branży FMCG w Polsce. Produkty FoodCare eksportowane są do ponad 50 krajów, spółka posiada 2 własne fabryki i zatrudnia ok. 900 pracowników. JAKIE 40 LAT? 35!!!!


może chodzi o jakiś biznes przed FoodCare ;)
1 0
odpowiedź
User
bokser
"GÓWNO CI SIĘ STANIE" nową platformą komunikacyjną Black Energy Drink.
5 1
odpowiedź
User
tawokularach
Black to jedyne energytyki, które nie wykręcają mi żołądka. Mało tego - działają!
0 2
odpowiedź
User
obserwujacy
oj oj. to najslabsza kampania black w historii marki. zero polotu, zero pomyslu. idiotyczna historia z tysonem. to ma byc smieszne? czy jakie? bo raczej uwlaczajace godnosci konsumentow. nie ten kierunek, drogi marketingu black. gdzie wasz pazur? gdzie amerykanski styl? to rownie dobrze moglaby byc reklama tigera, albo raczej ...marki wlasnej z dyskontu. jaki niby wyroznik budujecie?
panie prezesie, prosze wymienic marketing, bo pomyslodawca tej reklamy pograzy black szybciej, niz sie wydaje.
1 0
odpowiedź