SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

W kampanii usług stomatologicznych Enel-med pyta „Coś nie gra w Twoim uśmiechu?”

Wystartowała ogólnopolska kampania reklamowa reklamową usług implantologicznych i protetycznych centrum medycznego enel-med stomatologia. Akcję pod hasłem „Coś nie gra w Twoim uśmiechu?” przygotowała agencja Lotna.

Kampania prowadzona jest w kanałach online (social media, display, mailingi), a także we wszystkich klinikach stomatologicznych enel-med stomatologia. Jej celem jest promocja usług implantologicznych i protetycznych.

– Tworząc kreację, postawiliśmy na jednoelementowy koncept z czystą formą i jasnym przekazem, który jednocześnie opiera się na zabawie obrazem i słowem – zarówno w sposób bezpośredni i z wykorzystaniem przenośni. Tym samym udało nam się stworzyć kampanię, która jest zaczepna i zwraca na siebie uwagę odbiorcy – komentuje Anita Sochacka, managing director Lotnej.

Dołącz do dyskusji: W kampanii usług stomatologicznych Enel-med pyta „Coś nie gra w Twoim uśmiechu?”

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl