„Kiedy chodzi o modę” w kampanii eObuwie.pl dla kobiet (wideo)

Rozpoczęła się kampania reklamowa sklepu internetowego eObuwie.pl z butami i torebkami (należącego do CCC). Kreacją kampanii zajęła się agencja MullenLowe Warsaw.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
„Kiedy chodzi o modę” w kampanii eObuwie.pl dla kobiet (wideo)

W reklama moda jest przedstawiana jako sposób na wyrażanie własnej osobowości, zabawa i źródło radości z przekraczania utartych schematów. Pokazywane są przy tym buty i torebki dostępne na eObuwie.pl.

- eObuwie.pl to miejsce, w którym klient znajdzie ponad 50 tysięcy modeli butów i torebek.  Ten ogromny wybór daje klientom w 16 europejskich krajach niesamowitą możliwość kreowania własnego stylu. Kampania ma za zadanie skutecznie pokazać nie tyle produkty, co korzyści jakie klienci odnoszą dzięki usłudze. Chcemy nie tylko sprzedawać produkty, ale coraz silniej istnieć w świadomości klientów jako marka, która inspiruje do poszukiwań własnego stylu - opisuje Marcin Zduńczyk, dyrektor marketingu eObuwie.

Kampania jest skierowana przede wszystkim do kobiet. Obejmuje telewizję oraz outdoor.

Kreację reklam w efekcie wygranego przetargu zajęła się agencja MullenLowe Warsaw.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych