Eos, Milka i Lego z najpopularniejszymi 6-sekundowymi reklamami na YouTube

YouTube opublikował po raz pierwszą polską wersję Bumper Ads Leaderboard – zestawienia najpopularniejszych 6-sekundowych reklam, których nie da się pominąć podczas oglądania treści w serwisie. Na czele listy znalazły się spoty marek Eos, Milka oraz Lego.

ps
ps
Udostępnij artykuł:
Eos, Milka i Lego z najpopularniejszymi 6-sekundowymi reklamami na YouTube

YouTube Bumper Ads Leaderboard 2018 to specjalna edycja zestawienia najpopularniejszych reklam na YouTube. Ranking prezentuje listę 6-sekundowych, niepomijalnych spotów wideo in-stream w serwisie.

Teraz YouTube po raz pierwszy przygotował polską edycję listy Bumper Ads Leaderboard. W zestawieniu znalazły się aż trzy reklamy lodów - Milki, Oreo i Manhattan, jednak to kosmetykom marki eos przypadł tytuł zwycięzcy.

Poza słodkościami i balsamami do ust do rankingu trafiły dwa trailery filmowe - „TO” i „Dunkierki” od Warner Bros. Wśród polskich Bumper Ads znalazły się także reklamy Lego Ninjago, ośrodków wypoczynkowych Holiday Park & Resort oraz Whiskas.

Poniżej lista najbardziej rozpoznawalnych Bumper Ads w Polsce

grafika

 

 

 

YouTube opublikował także bieżącą pełną listę najbardziej rozpoznawalnych Bumper Ads w USA. Prezentujemy ją poniżej.

grafika

Bumper Ads to 6-sekundowe niepomijalne reklamy wideo in-stream na YouTube, które stanowią uzupełnienie do kampanii TrueView. Format ten został stworzony z myślą o mobilnym użytkowniku, który pozostając w ruchu nie ma możliwości, by skupić swoją uwagę na dłuższym spocie.

Według YouTube celem Bumper Ads jest wzmocnienie przekazu oraz idei kampanii reklamowej, a także call to action czy zwiększenie świadomości marki. Bumper Ads mają się charakteryzować efektywnym kosztem dotarcia do tysiąca odbiorców (Cost per mille - CPM) i większą częstotliwością emisji, dzięki czemu według YouTube gwarantują znaczny zasięg nawet przy niewielkim budżecie.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Koncert kolęd w Republice. Wśród gwiazd Zenek Martyniuk, na widowni para prezydencka

Koncert kolęd w Republice. Wśród gwiazd Zenek Martyniuk, na widowni para prezydencka

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat