SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Eos, Milka i Lego z najpopularniejszymi 6-sekundowymi reklamami na YouTube

YouTube opublikował po raz pierwszą polską wersję Bumper Ads Leaderboard – zestawienia najpopularniejszych 6-sekundowych reklam, których nie da się pominąć podczas oglądania treści w serwisie. Na czele listy znalazły się spoty marek Eos, Milka oraz Lego.

YouTube Bumper Ads Leaderboard 2018 to specjalna edycja zestawienia najpopularniejszych reklam na YouTube. Ranking prezentuje listę 6-sekundowych, niepomijalnych spotów wideo in-stream w serwisie.

Teraz YouTube po raz pierwszy przygotował polską edycję listy Bumper Ads Leaderboard. W zestawieniu znalazły się aż trzy reklamy lodów - Milki, Oreo i Manhattan, jednak to kosmetykom marki eos przypadł tytuł zwycięzcy.

Poza słodkościami i balsamami do ust do rankingu trafiły dwa trailery filmowe - „TO” i „Dunkierki” od Warner Bros. Wśród polskich Bumper Ads znalazły się także reklamy Lego Ninjago, ośrodków wypoczynkowych Holiday Park & Resort oraz Whiskas.

Poniżej lista najbardziej rozpoznawalnych Bumper Ads w Polsce

 

 

 

YouTube opublikował także bieżącą pełną listę najbardziej rozpoznawalnych Bumper Ads w USA. Prezentujemy ją poniżej.

Bumper Ads to 6-sekundowe niepomijalne reklamy wideo in-stream na YouTube, które stanowią uzupełnienie do kampanii TrueView. Format ten został stworzony z myślą o mobilnym użytkowniku, który pozostając w ruchu nie ma możliwości, by skupić swoją uwagę na dłuższym spocie.

Według YouTube celem Bumper Ads jest wzmocnienie przekazu oraz idei kampanii reklamowej, a także call to action czy zwiększenie świadomości marki. Bumper Ads mają się charakteryzować efektywnym kosztem dotarcia do tysiąca odbiorców (Cost per mille - CPM) i większą częstotliwością emisji, dzięki czemu według YouTube gwarantują znaczny zasięg nawet przy niewielkim budżecie.

Dołącz do dyskusji: Eos, Milka i Lego z najpopularniejszymi 6-sekundowymi reklamami na YouTube

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
kurczysław
kto w dobie adblocka na jutube ogląda jakiekolwiek reklamy?
odpowiedź