SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Epuls otwiera własne biuro sprzedaży reklam

Serwis społecznościowy Epuls otwiera własne biuro sprzedaży reklam. Obok działającej w Krakowie centrali zostanie wkrótce uruchomiony oddział w Warszawie. Od marca br. obowiązywać zacznie także nowa oferta i cennik dla klientów agencyjnych i bezpośrednich.

Otwarcie własnego biura sprzedaży reklam jest związane ze zmianą strategii sprzedażowej Epulsa. W dotychczasowej strukturze przychodów serwisu wpływy z reklamy stanowiły mniej niż połowę. Otwarcie własnego biura sprzedaży, nowa oferta zawierająca produkty reklamowe unikalne na tle konkurencji oraz atrakcyjna grupa reklamowa mają pomóc w realizacji zakładanych celów - podano w komunikacie.

Epuls zakończył prace wdrożeniowe własnego systemu adserwerowego, który pozwoli na emisje kampanii przygotowywanych indywidualnie pod konkretne potrzeby klientów. W tym samym celu została przygotowana nowa oferta, która zawiera produkty reklamowe pozwalające na bardzo precyzyjne targetowanie oraz znacznie zwiększające efektywność prowadzonych kampanii. Nowy cennik wejdzie w życie 1 marca 2008 roku.

Do tej pory sprzedaż reklam serwisu Epuls realizowana była przez sieć reklamową IDMnet. Współpraca między obiema firmami nie zostanie rozwiązana, ale Epuls będzie od tej pory niezależny od działań sieci.

  • Więcej informacji:
  • Epuls
Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Epuls otwiera własne biuro sprzedaży reklam

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl