SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Eskadra dla LOT'u

Eskadra Marketing Services została wyłoniona w drodze przetargu do przeprowadzenia kampanii wprowadzającej na rynek nową kartę płatniczą - Diners Club LOT.

Diners Club to najstarszy na polskim rynku wydawca kart płatniczych. Nowa karta  Diners Club LOT skierowana jest przede wszystkim do uczestników programu Miles & More. Łączy ona w sobie korzyści, jakie oferuje każda karta Diners Club oraz pozwala na zbieranie dodatkowych mil w ramach programu Miles & More.

Eskadra odpowiada za kreację, zaplanowanie oraz realizację kampanii, która wystartowała 26.IV i potrwa do pierwszej połowy lipca. Pierwsza odsłona kampanii prowadzona jest w prasie. Następny etap kampanii to mailing bezpośredni skierowany do uczestników programu Miles & More.

 Równolegle z mailingiem ruszy kampania w Internecie. Dodatkowo kampania będzie prowadzona na okładkach biletów lotniczych.

Dołącz do dyskusji: Eskadra dla LOT'u

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl