SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Esquire” w nowej formule. Redakcją kieruje Maciej Gajewski

W sprzedaży ukazał się marcowo-kwietniowy numer magazynu „Esquire” (Marquard Publishing), przygotowane pod kierownictwem nowego redaktora naczelnego Macieja Gajewskiego. W piśmie wprowadzono kilka zmian m.in. w layoucie.

Article

W dwumiesięczniku zmieniono szatę graficzną, która ma być bardziej przejrzysta i nowocześniejsza. Pracował nad nią Sławomir Żamojda, który od stycznia jest nowym dyrektorem artystycznym pisma. Wydanie na marzec i kwiecień przygotował Maciej Gajewski, który z początkiem roku objął stanowisko redaktora naczelnego (zastąpił Filipa Niedenthala, który odszedł z wydawnictwa).

- Czytelnicy wyraźnie zasygnalizowali potrzebę zmian w magazynie i to nie tylko w Polsce, ale i na świecie. Dlatego „Esquire” staje się bardziej nowoczesny, ciekawszy a przede wszystkim przyjazny wobec czytelnika - mężczyzny ambitnego, aspirującego, indywidualisty z dystansem do świata i poczuciem humoru. Metryka nie ma w jego przypadku znaczenia, tylko to, czego chce, co myśli i jak żyje - mówi Maciej Gajewski.

Jak zapowiada wydawca, odświeżony „Esquire” będzie bardziej skupiał się na polskich tematach i osobowościach. W numerze marcowo-kwietniowym znalazły się m.in. wywiady z Adamem „Nergalem” Darskim i Robertem Górskim, a także artykuł o fenomenie polskich pisarzy kryminałów. W „Esquire’rze” pojawiły się nowe działy takie jak „Chce się żyć” i „Piłkarski poker”, w którym można przeczytać wywiady z gwiazdami reprezentacji Adama Nawałki.

Na okładce nowego numeru znalazł się aktor Matthew McConaughey. Dla czytelników przygotowano również materiały o nowych technologiach, motoryzacji i niepokornych postaciach showbiznesu.

- Obserwujemy co dzieje się w Polsce i zwracamy uwagę na postaci, które mają znaczenie dla polskiego odbiorcy - tłumaczy kierunek zmian Maciej Gajewski.

Wydanie marcowo-kwietniowe „Esquire’a” kosztuje 13,99 zł. Wydawca nie podaje wielkości nakładu pisma.

Sprzedaż wydania wspiera autopromocja w mediach Marquard Media Polska i Marquard Publishing. Promocję magazynu wspiera też seria materiałów wideo „Esquire Challenge” w social media, w których występują młodzi polscy aktorzy m.in. Grzegorz Daukszewicz.

Magazyn w Polsce wydawany jest od 27 lutego 2015 roku. Z danych ZKDP wynika, że w październiku ub.r. sprzedaż ogółem „Esquire’a” wyniosła 6 901 egz., po spadku względem trzeciego numeru o 16,52 proc.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: „Esquire” w nowej formule. Redakcją kieruje Maciej Gajewski

5 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Analityk
Jak ja kocham te korporacyjne kłamstwa! Czytelnicy z pewnością zauważą inne fonty w layoucie i rzucą się do kiosków. A skupianie się na polskich tematach i osobowościach zasygnalizowano okładką z Matthew McConaughey. Żenada, w której nawet nikt nie siili się już na udawanie prawdy.
19 13
odpowiedź
User
Sykoraks
Akurat ten tytuł na rynku jest wyjątkowy. Chociaż tak jak wspomniano traktuje mężczyzn jak głupków to jednocześnie jest za łagodny żeby walczyć z wulgaryzujacymi ckm i playboyem, MH znalazł niszę fit a E nie potrafi
12 12
odpowiedź
User
Loka
Mam ten numer i zaskoczyło mnie to, że widać nowy kierunek. Zupełnie inny poziom. Mnie kupili.
11 12
odpowiedź
User
ela
Rynek męskich pism potrzebuje kopa, bo w Polsce poszedł nie wiadomo gdzie. Ten nowy E coś ruszył, niech za tym pójda inni. Pismo, które nie traktuje facetów jak idiotów.
10 10
odpowiedź
User
Piotr3
Obejrzałem a potem jakieś wydanie specjalne i powiem, że jest bardzo dobrze.
10 9
odpowiedź