SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Euro RCSG New Europe dla Citroëna Berlingo

27 stycznia rozpoczęła się kampania "Maharadża", która wprowadza nowego Citroëna Berlingo. Kampanię przygotowała agencja reklamowa Euro RSCG New Europe. Obejmuje ona: TV (POLSAT, TVN, TVN7, TV4), radio (Radio Zet, RMF FM, PR III), prasę (m.in. Gazeta Wyborcza, Super Express, Wprost, Newsweek). Planowaniem i zakupem mediów zajął się Brand & Media OMD Poland. Kampania zakończy się 20 marca.

Wprowadzenie na rynek odmłodzonej wersji samochodu to dla każdego producenta poważny sprawdzian. Szczególnie, gdy dotychczasowy model jest liderem swojej kategorii. Założeniem kampanii "Maharadża" jest wprowadzenie na rynek nowego Citroëna Berlingo - ma on zmienioną linię przodu, nową elegancką deskę rozdzielczą, bogatsze wyposażenie seryjne, nowe schowki oraz wzmocnioną strukturę nadwozia. Nowy Citroën Berlingo to nowoczesny, bardzo wygodny samochód rodzinny dla ludzi aktywnych - idealny na weekendowe rodzinne wyjazdy, a jednocześnie ceniony przez ludzi przedsiębiorczych, ponieważ może być z powodzeniem wykorzystywany w firmie. Nowy Citroën Berlingo to samochód, który gwarantuje komfort w każdej sytuacji. Dodatkowo, od strony kreatywnej, jednym z najważniejszych elementów tej kampanii jest wprowadzenie nowego, opracowanego w całości w Polsce układu graficznego reklam prasowych, który ma wzmocnić rozpoznawalność marki oraz jej wizerunek.

Dołącz do dyskusji: Euro RCSG New Europe dla Citroëna Berlingo

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl