Euro RSCG Marketing House: narzędzie wspomagające zarządzanie akcjami samplingowymi

Agencja Euro RSCG Marketing House opracowała narzędzia wspomagające koordynację akcji promocyjnych w terenie.

pr
pr
Udostępnij artykuł:

System oferuje zarządzanie akcjami samplingowymi na etapie ich przeprowadzania, jak również zbieranie danych niezbędnych do analizy efektywności i planowania podobnych działań w przyszłości.

Jest to autorski system wykorzystujący technologię SMS i aplikację WWW. Za pomocą krótkich wiadomości tekstowych ekipy samplingowe mają możliwość przesyłania raportów na temat statusu swojej pracy. Bieżący dostęp do informacji dotyczący czasu oraz jakości pracy daje poczucie kontroli nad sytuacją osobom odpowiedzialnym za przeprowadzenie promocji – podano w komunikacie.

Wymiana informacji odbywa się w czasie rzeczywistym. Rozszerzeniem systemu SMS jest aplikacja na stronie WWW, w której osoby zaangażowane w projekt promocyjny, przy pomocy zdjęć dokumentują przebieg poszczególnych akcji samplingowych.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję