SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Euvic Media, dsk i Fabryka Marketingu w przetargu na kampanię o energetyce za ponad 5 mln zł

Pięć ofert wpłynęło w odpowiedzi na ogłoszenie przetargowe Ministerstwa Klimatu i Środowiska dotyczące realizacji kampanii o energetyce. Złożyły je m.in. agencje Five Media, Euvic Media, dsk, Fabryka Marketingu. Budżet zaplanowanych działań wynosi 5,15 mln zł - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl.

fot. Shutterstock.comArticle

Trwający od miesiąca przetarg Ministerstwa Klimatu i Środowiska dotyczy zaplanowania, przygotowania i realizacji ogólnopolskiej kampanii edukacyjno-informacyjnej dla projektu nieinwestycyjnego „Inteligentnie w energetyce. Wsparcie budowy inteligentnej sieci energetycznej w Polsce”.

Wpłynęło w nim pięć ofert. Zostały złożone przez agencje: Five Media (z ceną 2,87 mln zł), Fabrykę Marketingu (2,47 mln zł), Biuro Reklamy Gazet Lokalnych (2,4 mln zł) oraz konsorcja: Euvic Media (dawne ClickAd Interactive) z Fabryką Komunikacji Społecznej (2,43 mln zł) i agencji reklamowej dsk z Effective Media Solutions (2,46 mln zł).

Budżet, jaki zamierza przeznaczyć resort na zaplanowane działania wynosi 5,15 mln zł. Na zakup mediów ma zostać przeznaczone 1,75 mln zł.

Zwycięska agencja będzie pracować dla resortu przez 21 miesięcy.

 

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Euvic Media, dsk i Fabryka Marketingu w przetargu na kampanię o energetyce za ponad 5 mln zł

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl