SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Everli, następca Szopi, działa już w 17 miastach Polski. Usługa jest dostępna dla 8 mln Polaków

Wraz z końcem sierpnia zakupy spożywcze online na platformie Everli będą mogli zrobić mieszkańcy kolejnych czterech polskich miast: Torunia, Bydgoszczy, Lublina i Rzeszowa. To oznacza, że w zasięgu działania platformy jest już prawie osiem milionów Polaków.

Article

Od 25 sierpnia br. w zasięgu usługi Everli – firmy zajmującej się realizacją zamówień online produktów spożywczych ze sklepów stacjonarnych - będzie 17 miast, czyli prawie 8 milionów osób, które będą mogły online zamawiać produkty spożywcze z sieci takich jak: Auchan, Biedronka, Carrefour oraz Lidl. Dotychczas usługa była dostępna w Warszawie i okolicach (Piastów i Piaseczno), Trójmieście, Bytomiu, Katowicach, Krakowie, Łodzi, Poznaniu, Sosnowcu, Szczecinie, Tychach i Wrocławiu.

- Cieszymy się, że usługa Everli będzie dostępna w kolejnych miastach, a mieszkańcy Torunia, Bydgoszczy, Lublina i Rzeszowa będą mogli zrobić zakupy spożywcze online łatwo i bezpiecznie, bo bez wychodzenia z domu oraz szybko – już tego samego dnia, godzinę od złożenia zamówienia - powiedziała Anna Podkowinska-Tretyn, dyrektor generalna Everli.

- Widzimy, że nasz model zakupów sprawdza się w Polsce. Z tego powodu możemy realizować naszą strategię rozwoju i świadczyć usługi kolejnym mieszkańcom naszego kraju. Rozwój Everli to także zwiększanie zatrudnienia – kolejne miasta oznaczają kolejne miejsca pracy - dodaje Podkowinska-Tretyn.

Zdaniem firmy, pandemia koronawirusa zachęciła Polaków do robienia zakupów w internecie. Coraz chętniej korzystają oni z platformy Everli ze względu na model zakupowy polegający na realizacji zamówienia przez przeszkolonego szopera. Polacy dużo chętniej zamawiają w ten sposób warzywa, owoce, wędliny oraz nabiał. Z powodu sytuacji związanej z pandemią i dużym zainteresowaniem zakupami online, Everli zwiększyło liczbę szoperów, co przełożyło się na stosunkowo krótki czas oczekiwania na realizację zamówień.

Koszyki w porównaniu z czasem sprzed pandemii zwiększyły się średnio o 70-100 proc. - przez kilka ostatnich miesięcy firma odnotowała większą liczbę nowych rejestracji niż przez trzy lata działalności. W czasie największych obostrzeń dotyczących wychodzenia z domu, wzrost nowych klientów sięgał nawet 1000 proc. w porównaniu do czasu sprzed kilku miesięcy.

Pierwsze e-grocery w rankingu Deloitte Technology Fast 500 EMEA

- W Everli stale monitorujemy sytuację związaną z Covid-19, reagując na bieżąco. Dwukrotne wprowadziliśmy darmową dostawę dla seniorów – osób 60+, które są szczególnie narażone na zachorowanie czy powikłania. Nasi szoperzy  dostarczają zakupy bezgotówkowo oraz bezdotykowo – powiedziała Anna Podkowińska-Tretyn.

W lipcu br. cała grupa Supermercato24 (marketplace włoski oraz polski) przeszła rebranding, zmieniając nazwę na Everli. Zmiana miała na celu ujednolicenie działań grupy, ale również możliwość wprowadzenia nowej, neutralnej i dobrze kojarzącej się nazwy także na innych rynkach europejskich, na które wkrótce firma planuje wejść z usługą.

Everli to również, według najnowszego rankingu Deloitte Technology Fast 500 EMEA, jedna z najszybciej rozwijających się firm w regionie EMEA (Europy, Bliskiego Wschodu i Afryki), a także druga włoska firma i pierwszy podmiot z segmentu e-grocery w rankingu (73 miejsce na 500 podmiotów).

Everli to platforma służąca do zakupów spożywczych on-line. Użytkownicy Everli mogą dokonywać zdalnych zakupów w swoich ulubionych sklepach, wybierać produkty z ich różnorodnej oferty oraz korzystać z licznych promocji. Dodatkowym atutem jest realizacja zamówienia na określoną godzinę, tego samego dnia, przez dedykowanego szopera, który odpowiada zarówno za zakupy, transport, jak i dostawę do domu. Usługa jest dostępna w 17 miastach Polski.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Everli, następca Szopi, działa już w 17 miastach Polski. Usługa jest dostępna dla 8 mln Polaków

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Ewa
Niesolidna firma, brak dostawy w umówionym dniu , brak wiarygodnej informacji o jakimkolwiek terminie dostawy. Czat z pracownikiem niczego nie wyjasnia. Kontakt telefoniczny nie istnieje.
odpowiedź