Ewa Wojciechowska nowym szefem działu PR w Telewizji Polsat

Ewa Wojciechowska została nowym szefem działu public relations w Telewizji Polsat - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:
Ewa Wojciechowska nowym szefem działu PR w Telewizji Polsat
Ewa Wojciechowska

Informację o objęciu tej funkcji przez Wojciechowską potwierdził nam Tomasz Matwiejczuk, rzecznik prasowy Telewizji Polsat.

Objęła ona stanowisko po Konradzie Stachurskim, który wraz z końcem sierpnia ub.r. rozstał się z firmą (obecnie pracuje on w Music Company).

W ostatnich miesiącach osobą pełniącą obowiązki szefa działu public relations w Telewizji Polsat była Anna Zwolińska, która jednocześnie jest szefem PR kanałów tematycznych tego nadawcy (funkcję tę sprawuje od 2014 roku).

Ewa Wojciechowska w latach 2001-2007 była redaktorem naczelnym rubryki towarzyskiej „Galaktyka” w tygodniku Gala. Od roku 2008 do 2012 redaktor i prowadząca cykl „Showbiz Info” w programie Dzień Dobry TVN. Od 2010 do 2013 roku pełniła funkcję redaktor naczelnej portalu Plejada.pl. Od sierpnia 2013 roku prowadzi swój własny serwis internetowy o show-biznesie, modzie, urodzie i lifestyle'u ewawojciechowska.pl, który jest skierowany do kobiet po 38. roku życia.

W związku z objęciem funkcji szefa PR Telewizji Polsat, zawiesza działalność portalu ewawojciechowska.pl

Ukończyła filologię germańską oraz podyplomowe studium dziennikarstwa na Uniwersytecie Kazimierza Wielkiego w Bydgoszczy.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"