Ewaryst Fedorowicz dyrektorem generalnym 4Frame

Ewaryst Fedorowicz, były dyrektor generalny agencji Locomotiva,objął analogiczne stanowisko w agencji reklamowej 4Frame, któraspecjalizuje się w shopper marketingu.

pp
pp
Udostępnij artykuł:

- Zaproszenie Ewarysta do współpracy jest kolejnym,konsekwentnym krokiem budowania agencji, m.in. w obszarach ATL/fullservice. Obecnie realizujemy dalszy wzrost tj.: powiększamy zespołyobsługi klienta jak i zespoły kreatywne, rozszerzamy nasząekspertyzę jak i staramy się intensywnie pozyskiwać nowe budżetydla agencji - mówi Marcin Bełza, założyciel i prezes firmy.

4 Frame powstała w październiku 2007 roku, a obecnie zatrudnia25 osób. Agencja po przetargu na rok 2008/2009 obsługuje projektyshopper marketingowe koncernu Procter & Gamble, pracuje dlamarek Pampers i Head & Shoulders. Stałym klientem firmy jesttakże sieć Real (obsługa full-service, po zwycięskim przetargu wlutym 2008). W obszarze shopper marketingu 4Frame na stałeobsługuje również Danone, a na zasadach projektowych pracuje dlaTelePizza i Nutricia (Bobovita).

Ewaryst Fedorowicz od 2005 roku pracował jako dyrektor generalnyw agencji reklamowej Locomotiva. Stanowisko to objął w momenciezmian właścicielskich i przekształceń formalno prawnych firmy.Wcześniej związany był m.in. z JWT (jako zastępca dyrektorageneralnego), agencją Grey Warszawa i Pepsico Poland. W 2005 rokuzałożył firmę doradztwa strategicznego Strategion, którą prowadzido dziś.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Rzeczpospolita" tuż przed zmianą właściciela. Znika węgierski miliarder

"Rzeczpospolita" tuż przed zmianą właściciela. Znika węgierski miliarder

Były dziennikarz dalej na czele komisji kultury. Tak poseł PiS nazwał innych

Były dziennikarz dalej na czele komisji kultury. Tak poseł PiS nazwał innych

Konkurent Netfliksa nie odpuszcza. Będzie wrogie przejęcia właściciela TVN?

Konkurent Netfliksa nie odpuszcza. Będzie wrogie przejęcia właściciela TVN?

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj
Materiał reklamowy

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu