„Experience the Music” w kampanii MTVNHD (wideo)

W internecie rusza globalna kampania reklamowa kanału MTVNHD. Akcję – przebiegającą pod hasłem „Experience the Music” – przygotowała polska agencja interaktywna K2 Internet.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Internetowa kampania reklamowa MTVNHD podkreśla wysoką jakość doznań muzycznych, jaką oferuje ten kanał. Centralnym elementem akcji jest strona experience.mtvnhd.com, na której każdy użytkownik może dodać swoje zdjęcie – za pomocą Facebook Connect, kamery internetowej lub wgrywając je bezpośrednio z dysku – i zostać głównym bohaterem jednego z pięciu filmów. Materiały wideo oddają klimat różnych gatunków muzycznych: hip-hopu, indie rocka, popu, muzyki klubowej i metalu.

Kampania – zaplanowana do 13 lutego – jest prowadzona w Polsce, Wielkiej Brytanii, Niemczech, Irlandii, Belgii i Australii. Akcję przygotowała agencja K2 Internet.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję