SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Experience the Music” w kampanii MTVNHD (wideo)

W internecie rusza globalna kampania reklamowa kanału MTVNHD. Akcję – przebiegającą pod hasłem „Experience the Music” – przygotowała polska agencja interaktywna K2 Internet.

„Experience the Music” w kampanii MTVNHD (wideo)

Internetowa kampania reklamowa MTVNHD podkreśla wysoką jakość doznań muzycznych, jaką oferuje ten kanał. Centralnym elementem akcji jest strona experience.mtvnhd.com, na której każdy użytkownik może dodać swoje zdjęcie – za pomocą Facebook Connect, kamery internetowej lub wgrywając je bezpośrednio z dysku – i zostać głównym bohaterem jednego z pięciu filmów. Materiały wideo oddają klimat różnych gatunków muzycznych: hip-hopu, indie rocka, popu, muzyki klubowej i metalu.




Kampania – zaplanowana do 13 lutego – jest prowadzona w Polsce, Wielkiej Brytanii, Niemczech, Irlandii, Belgii i Australii. Akcję przygotowała agencja K2 Internet.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: „Experience the Music” w kampanii MTVNHD (wideo)

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl