SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Facebook chce zarabiać w Messengerze: kontakt z marką po obejrzeniu reklamy

Facebook zapowiada, że w swojej aplikacji Messenger wprowadzi nowy sposób kontaktu użytkowników z markami. Aby porozumieć się z wybraną firmą, trzeba będzie kliknąć na jej reklamę.

Article

O nowym planie zarabiania w komunikatorze Messenger opowiedział podczas konferencji TechCrunch Disrupt Andrew Bosworth, dyrektor ds. reklam Facebooka. Chodzi o komunikację między markami obecnymi na portalu a użytkownikami jego aplikacji Messenger. Bosworth zapowiedział, że na początku serwis pozwoli porozumiewać się firmom i internautom bez obecności reklam. W przyszłości, tłumaczył przedstawiciel Facebooka, gdy wymiana wiadomości za pomocą Messengera stanie się naturalna dla obu stron zostanie wprowadzony typ reklam o nazwie Click to message.

Rozwiązanie ma polegać na tym, że marki będą umieszczały na platformie swoje reklamy, których integralną częścią będzie przycisk pozwalający na przesłanie wiadomości. Jeżeli użytkownik zechce skontaktować się z konkretną marką, będzie musiał kliknąć na reklamę.

Na razie nie wiadomo dokładnie kiedy Facebook zamierza ruszyć z nowym systemem reklamowym w komunikatorze. Ostatnio serwis wprowadził nowe narzędzia dla reklamodawców pozwalające na automatyczne uruchamianie filmów w reklamach i lepsze targetowanie przekazu.

Na koniec czerwca br. Facebook miał 1,49 mld użytkowników aktywnych w ciągu miesiąca, z czego 1,31 mld korzystało z portalu na urządzeniach mobilnych, a 655 mln tylko w ten sposób.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Facebook chce zarabiać w Messengerze: kontakt z marką po obejrzeniu reklamy

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl