Facebook w Polsce: liderem Play przed Sercem i Rozumem i Robertem Lewandowskim

Play ma najpopularniejszą stronę wśród użytkowników Facebooka z Polski. Wyprzedza ona profil marki Serce i Rozum oraz stronę Roberta Lewandowskiego. W grupie profili mediowych liderem jest Radio Eska.

km
km
Udostępnij artykuł:
Facebook w Polsce: liderem Play przed Sercem i Rozumem i Robertem Lewandowskim

Z najnowszych danych Socialbakers (na dzień 2 grudnia 2018 r.) opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl wynika, że najpopularniejszą facebookową stroną w Polsce jest Play, która ma 2,05 miliona fanów z naszego kraju.

Kolejne są Serce i Rozum, Robert Lewandowski, Radio Eska, Allegro, Wiedza bezużyteczna, Ewa Chodakowska, Demotywatory, Samsung i McDonald's.

grafika

Wśród marek prowadzi Play, wyprzedzając Allegro, Samsung, McDonald's, Orange, Reserved, H&M, Cropp, Domodi.pl i Coca-Colę.

grafika

Wśród profili mediowych na czele jest Radio Eska (1,8 mln fanów z Polski), przed Eska TV, YouTube, Facebookiem, TVN24, Onetem, TVN, Sport.pl, MTV Polska i Przeglądem Sportowym.

grafika

Pozycję lidera wśród celebrytów zajmuje Robert Lewandowski, który ma 1,82 miliona fanów z Polski i wyprzedza Ewę Chodakowską oraz Martynę Wojciechowską. Na kolejnych miejscach są Kuba Błaszczykowski, Kamil Bednarek, Vin Diesel, Cleo, SA Wardęga, Eminem i Magda Gessler.

grafika

W kategorii Rozrywka na czele znajduje się Serce i Rozum (1,86 mln fanów z Polski), wyprzedzając Abstrachuje.TV, Rezigiusza, serial "House", Blowka, Shreka, Multikino Polska, "M jak miłość", Harry Pottera oraz Stuu Games.

grafika

Z kolei w kategorii Sport liderem jest FC Barcelona (1,06 mln fanów z Polski), która wyprzedza Łączy nas piłka (oficjalny profil PZPN), Real Madryt, Legię Warszawa, UEFA Champions League, Borussię Dortmund, Lecha Poznań, Manchester United, FC Bayern München oraz KSW.

grafika

W III kwartale br. Facebook zanotował przychód na poziomie ponad 13,5 mld dol., a zysk netto wzrósł do ponad 5,1 mld. Liczba użytkowników odwiedzających co miesiąc społecznościowy portal to obecnie blisko 2,3 mld.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Pod prąd. Jak Trójmiasto.pl robi media po swojemu

Pod prąd. Jak Trójmiasto.pl robi media po swojemu

Nowa spółka Kanału Zero. Od sprzedaży reklam [NASZ NEWS]

Nowa spółka Kanału Zero. Od sprzedaży reklam [NASZ NEWS]

Aflofarm stawia na digital w pełnej skali. Furman o zmianach w strategii [TYLKO U NAS]

Aflofarm stawia na digital w pełnej skali. Furman o zmianach w strategii [TYLKO U NAS]

Koniec "Afryka Express", show TVN wraca do Azji. Z Izabellą Krzan w roli prowadzącej

Koniec "Afryka Express", show TVN wraca do Azji. Z Izabellą Krzan w roli prowadzącej

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj
Materiał reklamowy

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj

Trzy kanały z koncesjami. KRRiT daje więcej czasu Kanałowi Zero TV

Trzy kanały z koncesjami. KRRiT daje więcej czasu Kanałowi Zero TV