Facebook o deskorolkarzach w kampanii na igrzyska w Tokio (wideo)

Tuż przed oficjalnym rozpoczęciem Letnich Igrzysk Olimpijskich w Tokio Facebook uruchomił nową globalną kampanię reklamową. Przedstawia w niej historie o tym, jak społeczności i technologie Facebooka pomogły zjednoczyć pasjonatów i fanów deskorolki z całego świata.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Facebook o deskorolkarzach w kampanii na igrzyska w Tokio (wideo)

Facebook zaprezentował we wtorek nową wielokanałową globalną kampanię reklamową, która ma na celu pomóc ludziom „zmienić grę” dzięki tej platformie i technologiom. Spot, który będzie emitowany w NBC podczas transmisji z Igrzysk Olimpijskich w Tokio  jest poświęcony tętniącym życiem społecznościom deskorolkowym Facebooka. To pierwszy rok, w którym skateboarding zostanie włączony do Igrzysk Olimpijskich.

Kampania autorstwa agencji Droga5, obejmuje kreacje na Facebook, Instagram, Facebook Blue App i Oculus. W sumie są cztery filmy, w tym jeden wyreżyserowany przez ikonę pop-R&B FKA Twigs.

 

- Facebook z dumą świętuje skateboarding i jego sportowców na całym świecie, ponieważ sport ten po raz pierwszy zajmuje globalną scenę w Tokio - powiedział  Andrew Stirk, wiceprezes Facebooka ds. globalnego marketingu firmy. - Skateboarding to sport i kultura masowa, skupiona wokół więzi i społeczności. Ta praca celebruje autentyczne historie sportowców korzystających z naszych platform, aby  poszerzać kulturę i rozwijać ten sport.

Skateboardziści i fani skateboardingu są mocno widoczni na platformach Facebooka. Ponad 34 miliony użytkowników śledzi twórców skateboardingu na Instagramie, podczas gdy Facebook jest miejscem dla grup i społeczności skateboardingowych z ponad 5,7 miliona użytkowników.

Kampania ma na celu nawiązanie kontaktu z tymi użytkownikami, przedstawiając prawdziwe historie o tym, jak aplikacje Facebooka połączyły deskorolkarzy na całym świecie i jak ten sport ewoluował dzięki technologiom i platformom Facebooka. Wszystkie elementy kampanii mają wspólny motyw przewodni „Zmieniamy grę, gdy się odnajdziemy”.

Filmy kręcono w ciągu 17 dni na czterech kontynentach. „Skate Nation Ghana” dla firmy Facebook Company, stworzony przez kolektyw czterech reżyserów z firmy producenckiej Love Song Daniela Wolfe, opowiada historię o tym, jak Joshua Odamtten nauczył się jeździć na deskorolce, oglądając filmy Chrisa Cole'a . Odamtten w końcu założył Skate Nation Ghana , społeczność skupiającą deskorolkarzy w Ghanie.

Spot „No Comply” na Instagram został powołany do życia przez francuskiego filmowca Yanna Demange. Pokazuje, jak Instagram zgromadził deskorolkarzy z różnych środowisk z całego świata i zainspirował ich do podzielenia się własnym, unikalnym podejściem do popularnej sztuczki skaterskiej „bez przestrzegania”.

Stworzony przez FKA Twigs spot nosi nazwę „Longboard Family” i został stworzony dla aplikacji Facebook Blue. Przedstawia bogatą społeczność i historię longboardu i tańca na longboardzie, prezentuje DoYoung Gwon , Ko Hyojoo i Jonbing Jo , administratorów popularnej grupy na Facebooku Longboard Dancing Lab, grupy zrzeszającej tancerzy longboardowych w Korei Południowej i na całym świecie.

 

Ostatni film, „Pewnego razu, wszędzie” dla Oculus, VR i platformy VR Facebooka, wyreżyserował argentyński filmowiec Juan Cabral.

Kampania opiera się na platformie marki Facebook „Znajdź siebie”, którą uruchomiono w marcu 2020 r., by zachęcić ludzi do łączenia się w serwisach Facebooka.

Kampania będzie aktywowana w różnych mediach podczas igrzysk. Ceremonia otwarcia Igrzysk Olimpijskich w Tokio odbędzie się w piątek, 23 lipca.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami