Facebook wciąż najszybszym serwisem, YouTube najstabilniejszy

Główna strona Facebooka piąty kwartał z rzędu ładowała się szybciej niż jakiegokolwiek innego serwisu internetowego.

km
km
Udostępnij artykuł:

Z analizy przeprowadzonej przez firmę AlertSite wynika, że w I kwartale 2011 roku średni czas ładowania się głównej strony najpopularniejszego portalu społecznościowego na świecie wyniósł 0,75 sekundy. To znacząca poprawa wobec wcześniejszych trzech miesięcy (1,06 sek.). Tymczasem średnia dla wszystkich serwisów wyniosła 2,42 sek.

Za Facebookiem znalazły się portale YouTube (1,46 sek.), LinkedIn (1,69), Twitter (2,59) i MySpace (5,60).

grafika

Z kolei pod względem stabilności i dostępności poszczególnych witryn (tzw. uptime), pozycję lidera utrzymał YouTube, z wynikiem 99,96 proc.. Należący do Google serwis wyprzedził tutaj kolejno LinkedIn (99,91 proc.), Facebooka (99,88 proc.), Twittera (99,64 proc.) i MySpace (99,44 proc.), a średnia wyniosła 99,77 proc. 

grafika

AlertSite monitoruje główne strony portali społecznościowych z 12 lokalizacji w USA co pięć minut w godzinach 6:00 - 23:59 czasu EST.

km
Autor artykułu:
km
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami