SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Facebook wprowadza do Polski reklamę na stronie głównej

Polscy reklamodawcy mogą już wykupywać dużą reklamę displayową na stronie logowania do Facebooka. Jako pierwsza firma skorzystała z tego sieć telefoniczna Virgin Mobile Polska.

Duża reklama displayowa na stronie logowania do Facebooka może mieć formę graficzną lub wideo oraz odnośniki do fanpage’a promowanej marki. „Ten format, połączony z Reach Blockiem, daje zasięg prawie 5 mln polskich użytkowników i 20 mln odsłon w 24 godzin” - informuje portal Wirtualnemedia.pl zespół Facebook Marketing Polska.

>>> Orange Polska z milionem fanów, porządki na fanpage’ach (raport)

Nową reklamę może wykupić każdy marketer - minimum na 24 godziny, a bez górnych limitów czasowych. Jako pierwsza z tego formatu skorzystała w weekend sieć telefoniczna Virgin Mobile Polska, która rozpoczęła właśnie swoją kampanię launchingową (przeczytaj o niej więcej o obejrzyj reklamy).

Dołącz do dyskusji: Facebook wprowadza do Polski reklamę na stronie głównej

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Tomasz Smykowski
Imponujące statystyki. Tzn. wydaje mi się, że większość użytkowników FB jest już zalogownych i nie patrzy na ekran logowania, ale dla nowych i sporadycznych użytkowników to świetne rozwiązanie.
odpowiedź
User
Karol
Jest to reklama na stronie po wylogowaniu, a nie na stronie głównej - a więc pojawia się wszystkim, którzy wylogują się danego dnia z Facebooka.
odpowiedź