SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Facebook wprowadzi reklamy w środku materiałów wideo

Facebook zamierza wprowadzić do wideo reklamy typu „mid-roll” odtwarzane w trakcie oglądania konkretnego klipu. 55 procent przychodów z tych reklam mają otrzymać wydawcy.

Informacje na temat nowego formatu reklam planowanego przez Facebook podał serwis Recode opierając się na własnych źródłach.

Według tych doniesień na platformie mają się pojawić reklamy odtwarzane nie tylko na początku odtwarzanego materiału wideo, ale także w trakcie jego trwania (w ciągu 20 sekund od rozpoczęcia).

55 proc. przychodów z tego typu reklam ma trafiać na konto wydawców. Na razie nie wiadomo kiedy nowy format zostanie wprowadzony na szeroką skalę, obecnie ma się znajdować jedynie w fazie prób.

Facebook odmówił oficjalnych odpowiedzi na ten temat.

W III kwartale 2016 r. przychody reklamowe Facebooka wyniosły 6,8 mld dol. i były wyższe o 59 proc. rok do roku, a zysk netto - 2,3 mld dol.

Dołącz do dyskusji: Facebook wprowadzi reklamy w środku materiałów wideo

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Rozbawiony gimbazą z PełO.

Mega hit dla lemingów !!! Mucha tse tse:"Nie pucz, kiedy odjadę, sercem będę przy tobie..."
odpowiedź
User
Karol
goodbye facebook, coraz głupsze miejsce w necie
odpowiedź
User
Xyxe
Pazerność nie opłaca się, chyba fejs chcę to sprawdzić na własnej wirtualnej skórze.
odpowiedź