Fake Out Of Home w kampanii Mentosów „Yes To Fresh”

Marka Mentos rozpoczęła nową kampanię Yes To Fresh pod hasłem "Dodaj Świeżości do Codzienności". Za działania, wykorzystujące technologię Fake Out Of Home odpowiada agencja Havas Play (Havas Media Network).

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Fake Out Of Home w kampanii Mentosów „Yes To Fresh”

Najnowsze materiały promocyjne „Yes To Fresh” marki Mentos wykorzystują zaawansowane technologie oraz efekty CGI, których efektem są wideo oparte na koncepcji Fake Out of Home (FOOH).

Materiały, które łączą rzeczywistość ze światem wirtualnym, zostały stworzone z wykorzystaniem cyfrowych efektów odświeżających rozpoznawalne obiekty w czterech polskich miastach: Warszawie, Krakowie, Katowicach oraz Gdańsku.

Kampania Yes To Fresh ma na celu promocję gum i cukierków Mentos, ale również zachęca konsumentów do spojrzenia na codzienne sytuacje w świeży, nieoczywisty sposób. Promocja wideo jest szeroko wspierana we wszystkich kanałach social media oraz przez znanych influencerów.

Za koncept, strategię, a także komunikację w social mediach odpowiada agencja Havas Play (należąca do agencji mediowej Havas Media Network),a za realizację wideo studio produkcyjne Abra Network. 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta