Fakt.pl odrabia stratę do portalu „Super Expressu”. W górę witryny „Dziennika Gazety Prawnej”, traci Wyborcza.biz

Dzięki dużemu wzrostowi odwiedzalności Fakt.pl zniwelował większą część straty do portalu „Super Expresu”. Największe spadki zanotowały natomiast witryny „Gazet Wyborczej” i serwis „Parkietu”, a sporo zyskały serwisy „Dziennika Gazety Prawnej”.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Fakt.pl odrabia stratę do portalu „Super Expressu”. W górę witryny „Dziennika Gazety Prawnej”, traci Wyborcza.biz

W lipcu br. portal „Super Expressu” SE.pl (Grupa ZPR Media) odwiedziło 10,37 mln internautów, co przełożyło się na 35,87 proc. zasięgu. Natomiast Fakt.pl (Ringier Axel Springer Polska) miał 9,74 mln użytkowników i 33,69 proc. zasięgu.

Z „Gazetą Wyborczą” (Agora) są związane dwa portale: Wyborcza.pl (7,84 mln odwiedzających i 27,12 proc. zasięgu w lipcu) i Wyborcza.biz (1,6 mln użytkowników i 5,54 proc. zasięgu). W obu od ponad siedmiu lat obowiązuje płatny, subskrypcyjny system dostępu do treści, z którego na koniec czerwca br. korzystało 258,2 tys. użytkowników, o 6,1 proc. więcej niż rok wcześniej.

W serwisach tytułów prasowych Ringier Axel Springer Polska podobną ofertę wprowadzano stopniowo w ub.r., na Fakt.pl pojawiła się w sierpniu.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/wyniki-sprzedazy-gazet-czerwiec-2021-fakt-gazeta-wyborcza-najgorszy-wynik-w-historii,7170143030737025a ##

Portal „Rzeczpospolitej” Rp.pl (Gremi Media) odwiedziło w lipcu 3,49 mln internautów, co dało 12,08 proc. zasięgu. „Dziennik Gazeta Prawna” (Infor PL) ma trzy witryny: Gazetaprawna.pl zanotowała 3,09 mln użytkowników i 10,68 proc. zasięgu, Dziennik.pl - 2,7 mln odwiedzających i 9,35 proc. zasięgu, a Forsal.pl - 1,43 mln internautów i 4,95 proc. zasięgu.

Serwis Polskatimes.pl (Polska Press), który zachowuje charakter ogólnokrajowy, chociaż dzienniki wydawnictwa od lat nie ukazują się już w całej Polsce, miał 1,48 mln internautów i 5,11 proc. zasięgu, a Przegladsportowy.pl (Ringier Axel Springer Polska) - 1,47 mln użytkowników i 5,08 proc. zasięgu.

Portal „Pulsu Biznesu” PB.pl (Bonnier Business Polska) osiągnął 765 tys. użytkowników i 2,64 proc. zasięgu, a Parkiet.com (Gremi Media) - 229,5 tys. odwiedzających i 0,79 proc. zasięgu.

Witryny kilku dzienników, m.in. „Gazety Polskiej Codziennie” i „Naszego Dziennika” zanotowały zbyt małą odwiedzalność, żeby oszacowano ją w ramach badania Mediapanel.

grafika

W porównaniu z czerwcem portal „Super Expressu” zanotował spadek o 152 tys. użytkowników (czyli 1,4 proc.), a Fakt.pl - wzrost o 1,39 mln (16,6 proc.). W konsekwencji przewaga pierwszego serwisu nad drugim zmalała z 2,17 mln do 631,5 tys. internautów.

Wyborcza.pl straciła 502,8 tys. odwiedzających (to 6 proc. w dół), a Wyborcza.biz - 1,06 mln (39,8 proc.).

Na Polskatimes.pl ubyło 211,4 tys. internautów (12,5 proc.), na Przegladsportowy.pl - 261,8 tys. (15,1 proc.), na PB.pl - 46,6 tys. (5,7 proc.), a na Parkiet.com - 68,4 tys. (22,9 proc.).

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/megapanel-lipiec-onet-przed-wirtualna-polska-aplikacja-facebooka-przed-youtube-em-i-messengerem,7170140755777153a ##

Wzrosty osiągnęły natomiast witryny „Dziennika Gazety Prawnej”. Gazetaprawna.pl zyskała 391,1 tys. użytkowników (14,5 proc.), Dzienink.pl - 313 tys. (13,1 proc.), a Forsal.pl - 77,4 tys. (5,7 proc.).

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Uczą, jak wspierać dzieci w internecie. Startuje program "Cyfrowe Mosty"

Uczą, jak wspierać dzieci w internecie. Startuje program "Cyfrowe Mosty"