„Fakty” liderem czerwca. Serwis Republiki wyżej niż „Panorama”

Nie ma mocnych na „Fakty”. W czerwcu br. znów były najchętniej oglądanym programem informacyjnym w Polsce. Na drugim miejscu znalazł się „Teleexpress”. Największy spadek zanotowała „Panorama”, która zmieniła porę emisji. Tym razem pokonał ją serwis „Dzisiaj” TV Republiki, który od końca grudnia br. notuje ogromne wzrosty widowni.

PP
PP
Udostępnij artykuł:
„Fakty” liderem czerwca. Serwis Republiki wyżej niż „Panorama”

Nadawane o 19.00 TVN i TVN24 BiS „Fakty” w czerwcu br. oglądało średnio 1,89 mln widzów, co zapewniło tym stacjom 19,51 proc. udziału w rynku telewizyjnym. W porównaniu do analogicznego okresu rok wcześniej serwis stracił 14,26 proc. widzów  - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, do których dotarły Wirtualnemedia.pl. Średnia oglądalność „Faktów” w TVN w zeszłym miesiącu wyniosła 1,62 mln widzów, a w TVN24 BiS - 270 tys.

“Teleexpress” chętniej oglądany niż “19.30”

Na drugim miejscu znalazł się „Teleexpress”. Jego średnia widownia w Jedynce, TVP Info i TVP Polonia w porównaniu do czerwca ub.r. spadła o 18,8 proc. W czerwcu br. nadawany o 17.00 program gromadził przed telewizorami 1,37 mln osób (1,08 mln w TVP1, 260 tys. w TVP Info i 32 tys. w TVP Polonia). Udział serwisu w zeszłym miesiącu wyniósł 18,86 proc.

Trzeci był serwis „19.30", pokazywany w TVP1, TVP Info i TVP Polonia o 19.30, gdzie gromadził 1,28 mln widzów. W porównaniu do emitowanych rok temu „Wiadomości” program stracił aż 39 proc. widzów. 

Czwarte miejsce zajęły „Wydarzenia” z 1,19 mln widzów w Polsacie, Polsat News i Wydarzeniach 24. 

Oczko niżej znalazł się serwis „Dzisiaj” TV Republiki, nadawany o godz. 19.00. Jego widownia wzrosła o 2993 proc. do 380 tys. widzów. To tam przeniosło się wielu byłych widzów “Wiadomości” czy TVP Info sprzed zmiany kierownictwa TVP

„Dzisiaj” wyprzedziło „Panoramę”, która jednak nadawana jest o godz. 22.30. Serwis ten w TVP2 i TVP Info miał 340 tys. widzów. Rok wcześniej “Panorama" nadawana była o 18.00 – wówczas oglądało ją 1,15 mln widzów. 

grafika

W grupie komercyjnej osób w wieku od 16 do 49 lat liderem też były “Fakty” TVN notujące w sumie niemal 600 tys. widzów. Drugie miejsce zajęły “Wydarzenia” z widownią wynoszącą 370 tys. osób. Dalej znalazły się “Teleexpress” i “19.30” mające po ok. 270 tys. widzów. 

W tej grupie “Panorama” miała więcej widzów niż serwis “Dzisiaj”. 

grafika
PP
Autor artykułu:
PP
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych
Materiał reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu