Nietypowy casting do „Familiady”. Szukają ankietowanych

Twórcy „Familiady” pracują nad nowym sezonem teleturnieju, poszukując nie tylko uczestników, ale i ankietowanych. Respondenci zainteresowani udziałem w kultowej ankiecie, mogą zgłaszać się do programu TVP2.

Kamila Meller
Kamila Meller
Udostępnij artykuł:
Nietypowy casting do „Familiady”. Szukają ankietowanych
Mat. prasowe/Facebook "Familiada"

Jesienią telewizyjna Dwójka ponownie będzie emitować premierowe odcinki „Familiady”, teleturnieju, który bawi widzów od ponad 30 lat. Nagrania kolejnego sezonu są zaplanowane na lato, a produkcja programu szuka nie tylko uczestników, ale i tych, którzy także w inny sposób chcieliby współtworzyć znany teleturniej np. poprzez wymyślenie pytania, które usłyszą uczestnicy lub udzielenie odpowiedzi w kultowej ankiecie. 

Propozycje pytań, które „zaskakują, bawią się wieloznacznością języka, są oryginalne, nieoczywiste i dają pole do popisu uczestnikom”, można wpisywać w odpowiedzi na jeden z ostatnich postów zamieszczonych na facebookowym profilu programu.

 Żeby dołączyć do grona ankietowanych, należy wypełnić formularz zgłoszeniowy, na podstawie którego produkcja skontaktuje się z wybranymi osobami. To one stworzą grupę respondentów, którzy jako pierwsi zmierza się z pytaniami  do nowego sezonu „Familiady”. 

„Serdecznie zapraszamy - być może to właśnie twoje odpowiedzi pojawią się na tablicy w powakacyjnych, premierowych odcinkach naszego programu„ – zachęcają twórcy "Familiady".

 “Familiada” po 30 latach z nową oprawą  

Miniony sezon „Familiady” był pierwszym zrealizowanym przez polski oddział koncernu Fremantle (wcześniej teleturniej przez 30 lat produkowała firma Astro). Program zyskał nową, odświeżoną oprawę. Dawną tablicę zastąpił m.in. nowoczesny ekran LED, a w studiu ponownie pojawiła się publiczność.

Według danych Nielsena zakończony pod koniec maja wiosenny sezon „Familiady” oglądało średnio 907 tys. widzów, co dało TVP2 12,19 proc. udziału w rynku w grupie ogólnej i 7,34 proc. w grupie komercyjnej 16-59. Najchętniej oglądany odcinek w sezonie zgromadził przed telewizorami średnio 1,45 mln widzów. Widownia kultowego teleturnieju ani razu nie spadła poniżej 600 tys. odbiorców. 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych
Materiał reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu