SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Rodzinne wyzwanie chrupania w kampanii Familijnych wafli Gofrowych

Rozpoczęła się kampania reklamowa wafli Familijnych (Colian). Akcję pod hasłem „Mus je schrupać” przygotowały Publicis, Dynamo, Initiative i Kolterman Media Communications.

Article

Głównym elementem kampanii jest 30-sekundowy spot, którego motywem przewodnim jest "wyzwanie chrupania". Członkowie rodziny rywalizują o to, komu uda się "schrupać bez chrupania" reklamowane wafle Gofrowe.

Spot emitowany jest do 19 sierpnia w stacjach telewizyjnych TVP, Polsat, TVN. Równolegle będą prowadzone aktywności w kanałach social media i kampania digitalowa. Komunikację uzupełniają reklamy w prasie branżowej.

Dodatkowo, w okresie wakacyjnym marka Familijne będzie realizowała kampanię sponsoringową wafelków Familijne 2GO. Emisje billboardów sponsorskich zaplanowano przy rodzinnych i rozrywkowych programach telewizyjnych.

Prowadzoną akcję reklamową uzupełnia także loteria konsumencka „Niech uniosą Cię marzenia” z nagrodami pieniężnymi do wygrania.

Koncept, kreację i działania w mediach społecznościowych przygotowała agencja Publicis. Producentem spotów jest studio filmowe Dynamo. Media zaplanował oraz zakupił dom mediowy Initiative. Działania PR prowadzi agencja Kolterman Media Communications.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Rodzinne wyzwanie chrupania w kampanii Familijnych wafli Gofrowych

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl