594 tys. widzów programu „Family Food Fight. Pojedynek na smaki” w Polsacie

Nowy kulinarny program „Family Food Fight. Pojedynek na smaki” śledziło średnio 594 tys. widzów. Produkcja dał Polsatowi ostatnie miejsce w rynku telewizyjnym, a wpływy z reklam wyniosły 15,47 mln zł - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.

MK
MK
Udostępnij artykuł:
594 tys. widzów programu „Family Food Fight. Pojedynek na smaki” w Polsacie
Ewa Wachowicz, Piotr Gąsowski i Adam Borowicz - jury „Family Food Fight. Pojedynek na smaki”; fot. Polsat

Premierowe odcinki nowego programu „Family Food Fight. Pojedynek na smaki” na antenie Polsatu oglądać można było w środy o godz. 20.05, w okresie od 1 września do 20 października br. Średnia widownia produkcji wyniosła 594 tys. osób, co przełożyło się na 4,50 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 4,76 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 4,72 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Największą popularnością w analizowanym okresie cieszył się przedostatni odcinek produkcji, który zgromadził przed telewizorami 710 tys. oglądających.

grafika

Polsat w paśmie nadawania nowego programu zajął ostatnie miejsce w rynku telewizyjnym wśród tzw. „wielkiej czwórki”. Liderem w tym paśmie była TVP2, która emitując wtedy gł. „Barwy szczęścia” i „Na dobre i na złe”, osiągała 10,10 proc. udziału. Druga była TVP1 (różne audycje, w tym m.in. „Alarm!” i „Leśniczówka”; 9,35 proc.), a trzeci - TVN („Na Wspólnej” i „Milionerzy”; 9,17 proc.).

Również wśród widzów w grupach 16-49 i 16-59 Polsat był czwarty.

grafika

Wpływy z reklam wokół premierowych odcinków programu wyniosły 15,47 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).

Zasady programu „Family Food Fight”

„Family Food Fight” to stworzony w 2017 roku australijski format kulinarny z katalogu Endemol Shine Group, który powstał dla Nine Network. Formuła programu polega na tym, że rodziny rywalizują ze sobą w przygotowywaniu potrwa kulinarnych. W Polskiej edycji zmierzy się sześć drużyn, a zwycięzcy otrzymają nagrodę finansową.

Jurorami w polskiej edycji programu - zatytułowanej „Family Food Fight. Pojedynek na smaki” - byli Ewa Wachowicz (znana widzom Polsatu m.in. z programu „Ewa Gotuje”), Piotr Gąsowski (prowadzący „Twoja twarz brzmi znajomo) i Adam Borowicz (pochodzący ze śląska vloger i gospodarz autorskich programów kulinarno-podróżniczych). Show „Family Food Fight. Pojedynek na smaki” nie  miał prowadzącego. Funkcję tę pełnili jurorzy.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/ogladalnosc-taniec-z-gwiazdami-polsat-poniedzialek-kto-odpadal,7170120484620417a ##

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami