SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google RSS Twitter

Fashionpost.pl rozwija się o treści z gwiazdami i wideo

Istniejący od ponad roku portal modowy Fashionpost.pl ma nową redaktor prowadzącą Michalinę Murawską i wzmocnił się o sekcję dotyczącą show-biznesu. Serwis powoli rozwija też ofertę wideo.

Article

- W nowym dziale prezentujemy gwiazdy i ich styl, stawiamy także na krótkie rozmowy z nimi, sondaże i ankiety. Nasi bohaterowie to ludzie mający osiągnięcia i pasje, nie skupiamy się na plotkach czy chwilowych celebrytach - mówi Justyna Duszyńska, współwłaścicielka Fashionpost.pl.

Za nowy dział odpowiada Patryk Chilewicz, który do Fashionpost.pl przeszedł z serwisu Plejada.pl. Wcześniej był dziennikarzem „Faktu”, współpracował też z „Przekrojem”.

Nową redaktor prowadzącą Fashionpost.pl na miejsce Weroniki Płochy została z kolei Michalina Murawska związana z serwisem od połowy ub.r. Wcześniej współpracowała ona m.in. z portalem Lamode.info.  W sumie zespół redakcyjny portalu to już 12 osób.

Fashionpost.pl wchodzi też w produkcję własnych treści wideo. - Będą to materiały dotyczące wydarzeń, których jesteśmy patronem (pokazów mody, fashion weeków, konferencji naukowych) a także gwiazd (krótkie wywiady). Być może w przyszłości pojawią się bardziej rozbudowane formaty - zapowiada Duszyńska.

Portal utrzymuje się z reklam - sprzedaje formaty displayowe, ale wchodzi też mocno we współpracę z partnerami pod postacią content marketingu.-  Do tej pory zrealizowaliśmy kilkadziesiąt dużych projektów dla naszych klientów, m.in. H&M, Eris, Solar, W.Kruk, Ecco, Reserved, Tous, Lilou czy roczny projekt z Whirlpool. To rosnące źródło przychodów - podkreśla Duszyńska. Docelowo serwis planuje też rozwinięcie oferty e-commerce.

Z danych własnych wydawcy wynika, że Fashionpost.pl odwiedza miesięcznie 140 tys. unikalnych użytkowników, którzy odpowiadają za 650 tys. odsłon.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Fashionpost.pl rozwija się o treści z gwiazdami i wideo

5 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
D
Brawo! Świetny, nowoczesny portal. Trzymam kciuki i kibicuje Wam bardzo!
13 9
odpowiedź
User
Verka
140 tys unikalnych użytkowników to mieli w listopadzie 2015, a od stycznia br spadło im do 1500 uu/ miesięcznie - po co to kłamać, jak da się takie dane szybko sprawdzić
12 15
odpowiedź
User
ania
Dokłdnie, można sprawdzić więc zachęcam do lepszej analizym chyba że piszesz o innym serwisie. W Listopadzie mieli 80.000 uu. pozdrawiam
14 11
odpowiedź
User
AntyMenda
Zawistne p*zdy siedzące w boxach w Mordorze za małe pieniądze już zaczęły hejt. Brawo wy!
Jak ktoś wyjdzie z tego waszego szczurzego labiryntu i zrobi coś po swojemu i mu wyjdzie, to pękacie z zawiści, bo same nie macie odwagi by bez zgody nadzorcy wyjść do toalety. Miech mają nawet 100.000 uników - w rok od startu to i tak niezky wynik.

Moje gratulacje dla założycielek - tak trzymać. Swoim sukcesem pokazujecie faka wszystkim zawistnym niewolnikom z każdego mordoru w tym kraju!
24 9
odpowiedź
User
koko
ja śledzę podobną stronę, ale moim zdaniem z lepszą treścią, o niebo lepszym designem i bez tego całego lansu.... Statystyki mają pewnie podobne, albo lepsze - Temat Moda.
9 10
odpowiedź