Feeders Agency w globalnej sieci The Network

Agencja kreatywna Feeders Agency, jako pierwsza agencja w Polsce, dołącza do globalnej sieci by The Network, zrzeszającej 25 agencji z całego świata o szerokim zakresie kompetencji – od agencji kreatywnych, digitalowych, mediowych, po podmioty zajmujące się influencer marketingiem, a także agencje specjalizujące się w AI.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Feeders Agency w globalnej sieci The Network

By The Network jest niezależną siecią agencji marketingowych, która skupia ponad 500 kreatywnych umysłów i może poszczycić się długą listą nagród w swoim portfolio. Fundamentem działalności sieci jest współpraca między agencjami partnerskimi, co prowadzi do tworzenia innowacyjnych pomysłów i skutecznych kampanii dla klientów. Sieć kwestionuje konformizm branży reklamowej, wprowadzając uproszczony i bezpośredni schemat pracy – unika rozdmuchanych struktur, a zarządzana jest przez niezależne agencje. 

Działając globalnie, w USA, Europie i Azji, sieć łączy agencje o szerokim zakresie kompetencji. W jej skład wchodzą agencje kreatywne, digitalowe, mediowe, zajmujące się influencer marketingiem, a także podmioty specjalizujące się w AI: _2045, AIN’T, ASIATIC, A t o m, Allyens, Blak Labs, Blue Oyster, Boys & Girls, Cloudfactory, FARM, FEEDERS, Herezie, Madkind, MARVIN LA, mortierbrigade, Mr + Positive, Papaya to the People, proof., rehab, Roy + Teddy, SMALL, Socialrise, The New, Untangld, White Rabbit, Worth Your While.

Globalne projekty

W ramach sieci realizowane są działania i kampanie globalne dla marek oraz inicjatyw społecznych, takich jak m.in. Amazon Prime Video, Netflix, Snapchat, Carlsberg, Lipton, Beam Suntory, Fiverr, Grundfos, WWF, Flemish Refugee Action.

W grudniu tego roku by The Network rozszerza swoją działalność, zapraszając do współpracy cztery nowe agencje w Europie. Jedną z nich – i jednocześnie pierwszą w Polsce – jest Feeders Agency.

- Nieustannie poszukujemy wysoce kreatywnych umysłów, które wnoszą nową jakość do naszej sieci, a Feeders Agency właśnie taka jest. Dzięki zespołowi wybitnych twórców reklamowych i zaangażowaniu w projekty influencerskie, potrafi realizować i tworzyć pomysły w efektywny sposób. Feeders Agency została uznana za najskuteczniejszą niezależną agencję w Polsce podczas tegorocznej edycji Effie Awards, wykazując się doświadczeniem w zakresie digitalowych i zintegrowanych strategii marketingowych. Cieszymy się, że możemy z nimi współpracować i witamy jako część naszej rodziny by The Network – mówi Jack Smail, CEO by The Network.

- Podstawową zaletą dołączenia do sieci by The Network dla każdej niezależnej agencji jest możliwość korzystania z tętniącej życiem społeczności podobnie myślących profesjonalistów. To właśnie tutaj możesz uczyć się i inspirować od ludzi, którzy przechodzą przez te same wyzwania rynkowe, jednocześnie uznając kreatywność za najważniejszą wartość w naszej branży – mówi Kuba Sagan, współzałożyciel i dyrektor kreatywny w Feeders Agency. 

Co zyskają klienci Feeders Agency 

Dzięki dołączeniu Feeders Agency do sieci  by The Network jej klienci mogą liczyć na wsparcie topowych niezależnych agencji działających w ramach sieci oraz szereg kompetencji, w zależności od potrzeb, w obszarach kreatywnych, digitalowych, mediowych czy influencer marketingowych, co może znacząco wpłynąć na skuteczność ich działań komunikacyjnych.

Nie ponoszą też wysokich kosztów stałych - nie ma tu kosztownej struktury. Poza tym w modelu by The Network priorytetem jest dostarczenie najlepszych pomysłów i nośnych idei. Dlatego klienci mogą korzystać z różnorodnych możliwości współpracy: od angażowania w prace przy kampaniach np. wykorzystywanych na kilku rynkach CEE przy wsparciu sieciowych partnerów – niezależnych agencji z różnych rynków, po zapraszanie do pracy nad projektem konkretnych czołowych kreatywnych i strategów z całego świata, do uzyskania świeżego spojrzenia na wyzwania marketingowe. Dodatkowo istnieje możliwość skorzystania z consultingu Creative Council, który skupia najlepszych dyrektorów kreatywnych pracujących w ramach grupy.

Pozostałe agencje, które dołączają do sieci w tym roku, to AIN'T z Mediolanu, Papaya to the People z Kopenhagi oraz Socialrise z Mediolanu i Berlina.

bg
Autor artykułu:
bg
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych
Materiał reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu