Ferrero: Wyjedź na tor z Kubicą!

Ferrero rozpoczyna kampanię "Formuła Hero" promującą Kinder, TicTaca i Nutellę. Akcja przebiega pod hasłem "Wyjedź na tor zKubicą!".

tw
tw
Udostępnij artykuł:

W ramach promocji "Formuła Hero" punkty z opakowań Kinder, TicTaca i Nutelli można wymieniać na gadżety związane z teamemwyścigowym Roberta Kubicy. W akcji pod hasłem "Wyjedź na tor zKubicą!" do wygrania są również wycieczki na Grand Prix Włoch natorze Monza w towarzystwie Artura Kubicy, ojca polskiegokierowcy.

Promocji towarzyszy kampania reklamowa w telewizji, internecie(specjalny serwis) i punktach sprzedaży. Wszystkie działania imateriały wykorzystywane w tej akcji - zaplanowanej do końcaczerwca - przygotowała agencja reklamowa CommunicationUnlimited.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]