Jubileuszowy konkurs TVP GO z okazji 60. KFPP w Opolu

Telewizja Polska zaprasza wszystkich użytkowników aplikacji mobilnej TVP GO do udziału w specjalnym konkursie na najlepsze życzenia z okazji jubileuszu opolskiego festiwalu. Autorów dziesięciu najciekawszych tekstów Telewizja Polska nagrodzi hulajnogami elektrycznymi.

jsx
jsx
Udostępnij artykuł:
Jubileuszowy konkurs TVP GO z okazji 60. KFPP w Opolu
(screen: YouTube/TVP VOD)

Telewizja Polska podpisała z Opolem umowę dotycząca tegorocznego Krajowego Festiwalu Polskiej Piosenki. Impreza odbędzie się od 9 do 11 czerwca, cztery z sześciu koncertów będą związane z 60-leciem festiwalu.

TVP zaprasza użytkowników TVP GO do udziału w konkursie na najlepsze życzenia z okazji 60-lecia festiwalu. Autorzy dziesięciu najciekawszych tekstów otrzymają hulajnogi elektryczne.

Aby wziąć udział w konkursie, wystarczy zainstalować mobilną aplikację TVP GO na własnym urządzeniu, wypełnić specjalnym formularz konkursowy, zaakceptować regulamin i  wysłać zgłoszenie. Zarówno aplikacja, jak i udział w konkursie są bezpłatne. Szczegółowy regulamin konkursu dostępny jest na stronie www.festiwalopole.tvp.pl.

Aplikacja mobilna TVP GO to bezpłatny dostęp do programów:• Na żywo – kanały Telewizji Polskiej w dowolnym miejscu i czasie.• Od początku – możliwość odtworzenia trwającego programu od początku.• 7 dni wstecz – dostęp do audycji, które były emitowane w ciągu ostatnich 7 dni.• Zatrzymaj/Wznów – zatrzymaj program i wznów jego oglądanie w wygodnym dla Ciebie czasie.

Aplikacja TVP GO dostępna jest na smartfonach z systemem operacyjnym Android lub iOS. Można ją pobrać nieodpłatnie, korzystając z oficjalnych sklepów: Google Play (dla systemu Android) i AppStore (dla systemu iOS), a także ze strony go.tvp.pl.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/final-ligi-mistrzow-2023-gdzie-i-kiedy-ogladac-dlaczego-nie-ma-relacji-w-tvp1,7169652902004865a ##

Zeszłoroczny Krajowy Festiwal Polskiej Piosenki Opole 2022 pokazywany był na antenie TVP1 i TVP Polonia od 17 do 20 czerwca. Średnia widownia trzech głównych dni muzycznej imprezy wyniosła w Jedynce 1,82 mln osób. Przełożyło się to na 20,49 proc. udziału wśród wszystkich widzów, 12,50 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 14,38 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsena.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Republika odkrywa gwiazdy "Wystrzałowego sylwestra". Kto poprowadzi koncert?

Republika odkrywa gwiazdy "Wystrzałowego sylwestra". Kto poprowadzi koncert?

Transmisja Oscarów przenosi się na YouTube. Epokowa zmiana

Transmisja Oscarów przenosi się na YouTube. Epokowa zmiana

"Efekt Australii"? Meta wprowadzi nową metodę weryfikacji wieku

"Efekt Australii"? Meta wprowadzi nową metodę weryfikacji wieku

Iga Świątek najlepsza w plebiscycie Interii i Polsatu Sport

Iga Świątek najlepsza w plebiscycie Interii i Polsatu Sport

Rift Legends po pierwszym roku działalności. Wyjątkowe możliwości reklamowe w polskim esporcie
Materiał reklamowy

Rift Legends po pierwszym roku działalności. Wyjątkowe możliwości reklamowe w polskim esporcie

Gloria Adamek w zespole agencji OBTK

Gloria Adamek w zespole agencji OBTK