FFiL Śnieżka przenosi budżet mediowy z Initiative do Spark Foundry

Fabryka Farb i Lakierów Śnieżka, do której należą takie marki, jak śnieżka, Magnat, Vidaron rozstrzygnęła przetarg na obsługę mediową wybierając w nim do współpracy Spark Foundry (Publicis Media).

bg
bg
Udostępnij artykuł:
FFiL Śnieżka przenosi budżet mediowy z Initiative do Spark Foundry

Firmy nie podają na jak długo zawarły umowę o współpracy. Spark Foundry zajmie się planowaniem i zakupem mediów zarówno tradycyjnych, jak i internetowych. Szczegółów na temat pozostałych uczestników przetargu nie podają.

Dotychczas budżet mediowy FFiL Śnieżka obsługiwany był przez dom mediowy Initiative (IPG Mediabrands). Agencja ta obroniła obsługę tego klienta w przetargu w połowie 2018 roku.

Initiative pracował dla tego producenta od 2012 roku (z kilkunastomiesięczną przerwą).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Gazeta Wyborcza" opisała leki szefa BBN. Minister zapowiada postępowanie

"Gazeta Wyborcza" opisała leki szefa BBN. Minister zapowiada postępowanie

Republika usunęła reportaż z zarzutami wobec ojca 4-latki. "Otrzymaliśmy nieznane wcześniej dokumenty"

Republika usunęła reportaż z zarzutami wobec ojca 4-latki. "Otrzymaliśmy nieznane wcześniej dokumenty"

Gigantowi prasowemu grozi dożywotnie więzienie. Za krytykę chińskich władz

Gigantowi prasowemu grozi dożywotnie więzienie. Za krytykę chińskich władz

Startują zgłoszenia do kolejnej edycji Wirtuali – naszej nagrody dla najlepszych mediów i ludzi mediów

Startują zgłoszenia do kolejnej edycji Wirtuali – naszej nagrody dla najlepszych mediów i ludzi mediów

Ile trwa mecz piłki nożnej i kiedy sędzia dolicza czas?
Materiał reklamowy

Ile trwa mecz piłki nożnej i kiedy sędzia dolicza czas?

Duża zmiana w RASP. Komputer Świat ma trafić do struktury Business Insidera

Duża zmiana w RASP. Komputer Świat ma trafić do struktury Business Insidera