SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

FFiL Śnieżka przenosi budżet mediowy z Initiative do Spark Foundry

Fabryka Farb i Lakierów Śnieżka, do której należą takie marki, jak śnieżka, Magnat, Vidaron rozstrzygnęła przetarg na obsługę mediową wybierając w nim do współpracy Spark Foundry (Publicis Media).

Firmy nie podają na jak długo zawarły umowę o współpracy. Spark Foundry zajmie się planowaniem i zakupem mediów zarówno tradycyjnych, jak i internetowych. Szczegółów na temat pozostałych uczestników przetargu nie podają.

Dotychczas budżet mediowy FFiL Śnieżka obsługiwany był przez dom mediowy Initiative (IPG Mediabrands). Agencja ta obroniła obsługę tego klienta w przetargu w połowie 2018 roku.

Initiative pracował dla tego producenta od 2012 roku (z kilkunastomiesięczną przerwą).

W jednej z ostatnich kampanii firma promowała markę Vidaron.

Dołącz do dyskusji: FFiL Śnieżka przenosi budżet mediowy z Initiative do Spark Foundry

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
CCC
jak w temacie.
odpowiedź