Fidbek.pl promowany przez Streetcom

Agencja Streetcom prowadzi kampanię serwisu Fidbek.pl. W akcji biorą udział internautki w wieku 18-38 lat.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

W ramach kampanii Fidbek.pl, należącego do firmy Diverger Polska serwisu pozwalającego zapytać znajomych o ocenę swoich kompetencji społecznych, internautki w wieku 18-38 lat, mieszkające w największych miastach o zainteresowane samorozwijem, otrzymały zaproszenie do przetestowania tej strony. Na wykonanie testów uczestniczki otrzymały pakiet darmowych kodów dla siebie i swoich znajomych. Dodatkowo użytkowniczki zostały zaproszone na Facebookowy fanpage tej witryny, gdzie mogą wziąć udział w dyskusjach i programach angażujących.

grafika

Kampania ma na celu rozpowszechnienie Fidbek.pl wśród grupy docelowej oraz edukację w kwestii własnych kompetencji społecznych.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?