SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Fido Dido wraca do reklam i na puszki 7Up (wideo)

Ludzik Fido Dido, ikona popkultury po wielu latach wraca na opakowania napojów 7Up, pojawi się też w reklamach marki należącej do koncernu PepsiCo.

Article

PepsiCo ogłosiło powrót ikony popkultury - ludzika Fido Dido, tzw. „King of Chill” na puszki i butelki napoju 7Up oraz do reklam promujących ten brand.

Fido Dido był brand hero tej marki w latach 80. Popularna w latach 80. W kolejnej dekadzie zastąpiła go postać Cool Spota. Na początku XXI wieku Fido Dido na krótko powrócił, a w niektóych krajach wciąż pojawia się w reklamach i na opakowaniach 7Up.

Butelki i puszki napoju z wizerunkiem Fido mają być sprzedawane na wybranych rynkach w okresie od kwietnia do października br. By zwiększyć widoczność marki na sklepowych półkach i poinformować o powrocie dawnego brand hero, PepsiCo rusza z kampanią pod hasłem „Poczuj chill”. Kampania będzie prowadzona w telewizji, na platformach cyfrowych i VOD, a jej wsparciem mają być aktywacje zewnętrzne, eventy i akcje samplingowe.

Prawdopodobnie Fido Dido pojawi się też w reklamach 7Up w Polsce. Biuro prasowe PepsiCo nie zaprzeczyło tym informacji, przekazało w rozmowie z Wirtualnemedia.pl, że trwa jeszcze dopracowywanie pewnych szczegółów.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Fido Dido wraca do reklam i na puszki 7Up (wideo)

4 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
g12
Chciałoby się powiedzieć: nareszcie!
Właśnie dla samych kolekcji puszek z wizerunkami Fido chciałem kupować sevena w dzieciństwie.

Ale sądzę, że na tym PepsiCo się przejedzie i uzna to za "jednoroczną kampanię" i wycofa te puszki z produkcji. Jak zwykle.
2 2
odpowiedź
User
Wisnia
Mógłby jeszcze wrócić cukier zamiast słodzików....
3 0
odpowiedź
User
Rocky
Bardzo dobrze. Super brand hero!
1 1
odpowiedź
User
marketa
okropnie wkurzający głos reklamującego, działa jak antyreklama.
1 0
odpowiedź