Film "John Wick 3" pokonał Avengersów

"John Wick 3" to najchętniej oglądany film mijającego weekendu w USA.

pp / megafon
pp / megafon
Udostępnij artykuł:
Film "John Wick 3" pokonał Avengersów

Gwiazdą cyklu "John Wick" jest Keanu Reeves. W pierwszej części John Wick mścił się na bandytach, którzy zamordowali jego ukochanego psiaka, prezent od zmarłej żony. W drugim obrazie Wick musiał zmierzyć się z międzynarodową szajką zabójców. W trzecim filmie Halle Berry gra główną postać kobiecą o imieniu Sofia. Anjelica Huston wciela się w tajemniczą personę nazywaną Dyrektor. Film zarobił w trzy dni 57 milionów dolarów.

Druga nowość weekendu to familijny obraz "Był sobie pies 2". W kontynuacji opowieści o psie poszukującym sensu życia zagrali Dennis Quaid, Marg Helgenberger, Kathryn Prescott i Betty Gilpin. Produkcja przyniosła 8 milionów dolarów dochodu.

Ostatnia nowość to "Słońce też jest gwiazdą". Obraz opowiada o nastolatce, która zakochuje się w trudnych chwilach dla jej rodziny. W glównych rolach występują Yara Shahidi i Charles Melton. Film zarobił 2,6 miliona dolarów.

Oto Top 10:
1. "John Wick 3" - 57 mln dolarów
2. "Avengers: Koniec gry" - 29,4 mln dolarów
3. "Pokémon: Detektyw Pikachu" - 24,8 mln dolarów
4. "Był sobie pies 2" - 8 mln dolarów
5. "Oszustki" - 6,1 mln dolarów
6. "The Intruder" - 4 mln dolarów
7. "Niedobrani" - 3,4 mln dolarów
8. "Słońce też jest gwiazdą" - 2,6 mln dolarów
9. "Poms" - 2,1 mln dolarów
10. "Paskudy. UglyDolls" - 1,6 mln dolarów.

pp / megafon
Autor artykułu:
pp / megafon
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych
Materiał reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu