SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Finał Euro 2012: 11 milionów widzów meczu Hiszpania - Włochy, 175 tys. w 3D

Finałowy mecz Euro 2012, w którym Hiszpania pokonała Włochy 4:0, obejrzało na trzech antenach Telewizji Polskiej średnio niemal 11 mln widzów. W szczytowym momencie oglądalności widownia spotkania sięgnęła aż 12,63 mln osób.

Finał Euro 2012: 11 milionów widzów meczu Hiszpania - Włochy, 175 tys. w 3D

Kończący Mistrzostwa pojedynek Hiszpanów z Włochami odbył się w niedzielę 1 lipca br. o 20.45 na Stadionie Olimpijskim w Kijowie. W TVP1 mecz śledziło 10,6 mln osób przy udziale na poziomie 66,49 proc., a w TVP Sport - 306 tys. widzów (udział wyniósł 1,94 proc.). W TVP HD po raz pierwszy w historii Telewizji Polskiej finał transmitowany był w jakości 3D. Obejrzało go tam 175 tys. widzów, a udział stacji uplasował się na poziomie 1,11 proc. Łączny udział w rynku trzech kanałów, które transmitowały spotkanie, wyniósł 69,54 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement.


Mecz finałowy to czwarte najchętniej oglądane spotkanie Euro 2012. Większa widownię miały tylko grupowe mecze z udziałem Polaków (więcej na ten temat).

>>> Widownia półfinałów Euro 2012
>>> Widownia ćwierćfinałów Euro 2012

Pomiar telemetryczny Nielsen Audience Measurement nie obejmuje osób oglądających mecze w strefach kibica czy w lokalach gastronomicznych, ani gości odwiedzających panelistów w domach. Dane TVP1 i TVP2 obejmuję widownię tych stacji zarówno w standardowej rozdzielczości jak i wysokiej rozdzielczości.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Finał Euro 2012: 11 milionów widzów meczu Hiszpania - Włochy, 175 tys. w 3D

4 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
ekspert
co za mecz ;)
8 8
odpowiedź
User
Dr.Radio
Nawet ceremonii zakończenia nie pokazali gdyż w tym czasie były emitowane reklamy i "Dach Wedla" żenujące - oni domagają się abonamentu ...śmieszne...
Podobnie było z sektorówką, która to znalazła się na płycie boiska ostatnim meczu na Narodowym (Włochy- Niemcy) też reklamy były ważniejsze ... Zastanawiające jest tez fakt jak bardzo mało miejsca TVP poświęciło czasu antenowego tematom związanym z ukraińskim euro ... przecież Euro 2012 była w Polsce i na Ukrainie ;)
8 8
odpowiedź
User
ekspert z tvn style
tvp robią dyletanci i ich znajomi, którym pomyliły się zawody.
8 8
odpowiedź
User
lole
za stan TVP odpowiada KRRiT wraz z wladza
8 8
odpowiedź