First PR zajmie się obsługą PKP Intercity przez trzy lata

Agencja First PR wygrała przetarg PKP Intercity na świadczenie usług public relations. Zajmie się obsługą budżetu wycenionego na nieco ponad 1 mln zł - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.

bg
bg
Udostępnij artykuł:

W trwającym od początku listopada 2014 roku przetargu oferty złożyło w sumie osiem agencji. Oprócz First PR były to: Havas PR Warsaw, AM-Art Media Agencja PR, Papajastudio Adam Lis, TBT i Wspólnicy,  Profile, Glaubicz Garwolińska Conultants i Martis Consulting. Oferta First PR zdobyła najwyższą liczbę punktów - 81,61.

Agencja ta zajmie się m.in. bieżącą obsługą PKP Intercity w zakresie kontaktów z mediami, przeprowadzi trzy audyty działań media relations prowadzonych przez spółkę oraz  przygotuje i przeprowadzi każdego roku trwania umowy cztery szkolenia z zakresu wystąpień w mediach, obejmujących zarówno teorię jak i praktykę (łącznie 12 szkoleń).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych