SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

FIX Knorr - przepis na każdy dzień

Co dziś na obiad? - to pytanie zadaję sobie co druga kobieta każdego dnia. Tak wynika z badań przeprowadzonych na zlecenie Knorr. W najnowszej kampanii reklamowej producent Fixów podsuwa konsumentkom własną odpowiedź.

Kampania oparta jest na ikonie talerza przedstawionej w postaci komiksowej chmurki unoszącej się nad głowami bohaterów reklamy. Odzwierciedla ona myśli osób zadających sobie pytanie: "Co dziś na obiad?", na które odpowiedź brzmi "FIX Knorr - przepis na każdy dzień."

metro

Kampania jest w tej chwili obecna zarówno w telewizji, prasie drukowanej jak też szeroko pojętym outdoorze.

Za koncepcję kreatywną kampanii oraz produkcję TV, prasy i CTL odpowiedzialne są agencje DDB i JWT. Outdoor, działania ambientowe i materiały POS przygotowały agencje Heureka oraz Edda. Za zakup mediów odpowiada dom mediowy PHD, natomiast Feedback/Hill&Knowlton - agencja PR zajęła się komunikacją z mediami.

  • Więcej informacji:
  • Knorr
Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: FIX Knorr - przepis na każdy dzień

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl