SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Focus Advantage i Comfitura BTL-owo dla Raiffeisen Polbanku

Agencja marketingu zintegrowanego Focus Advantage oraz agencja interaktywna Comfitura, należące do grupy agencyjnej Focus Media Group, zwyciężyły w przetargu na obsługę Raiffeisen Polbanku w zakresie BTL.

Jak głosi komunikat, agencje „zaprezentowały najlepsze podejście strategiczne oraz kreatywne do zadań wskazanych przez bank w briefie. Dodatkowo zaproponowały również wiele niestandardowych rozwiązań komunikacyjnych”.

Umowę podpisano na czas nieokreślony. Raiffeisen Polbank nie ujawnił, ile agencji stanęło do przetargu.

Dołącz do dyskusji: Focus Advantage i Comfitura BTL-owo dla Raiffeisen Polbanku

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl