SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Focus Historia” nowym liderem sprzedaży pism historycznych, „Uważam Rze Historia” o 82 proc. w dół

Na pozycję lidera sprzedaży ogółem wśród miesięczników historycznych w listopadzie 2013 roku awansował magazyn „Focus Historia”. Ogromny spadek, wynoszący aż 82 proc., zanotowało „Uważam Rze Historia”.

„Focus Historia” nowym liderem sprzedaży pism historycznych, „Uważam Rze Historia” o 82 proc. w dół

Sprzedaż ogółem miesięcznika „Focus Historia” (G+J Polska) w listopadzie 2013 roku wyniosła 28 531 egz. i w porównaniu do listopada 2012 roku była niższa o 22,39 proc. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Druga lokata należała do magazynu „Newsweek Historia” (Ringier Axel Springer Polska), którego sprzedaż ogółem w badanym miesiącu wyniosła 27 760 egz. Tytuł ten miesięcznikiem jest od marca ub.r. (więcej na ten temat), a wcześniej przez dwa lata ukazywał się jako dwumiesięcznik.

Natomiast z pierwszego na trzecie miejsce spadł miesięcznik „Uważam Rze Historia” (Gremi Media). Jego wynik sprzedażowy w analizowanym okresie zmniejszył się najbardziej w zestawieniu, bowiem aż o 82,24 proc. i wyniósł 14 324 egz.

ZKDP

listopad

Wirtualnemedia.pl

2013

2012

Tytuł

Sprzedaż ogółem

Focus Historia

28 531

36 760

Newsweek Polska Historia

27 760

-

Uważam Rze Historia

14 324

80 643


W listopadzie 2013 roku w porównaniu do września 2013 roku wszystkie pisma zanotowały spadki sprzedaży ogółem, a najwięcej stracił magazyn „Uważam Rze Historia” - było to 30,61 proc.

ZKDP

2013

Wirtualnemedia.pl

listopad

październik

Tytuł

Sprzedaż ogółem

Focus Historia

28 531

33 030

Newsweek Polska Historia

27 760

33 836

Uważam Rze Historia

14 324

20 642


Do ZKDP nie zostały na razie zgłoszone miesięczniki „W Sieci Historii” (Fratria) oraz „Historia Do Rzeczy” (Orle Pióro), bo ich wydawcy uznali, że nie mają takiej potrzeby (dowiedz się więcej).

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: „Focus Historia” nowym liderem sprzedaży pism historycznych, „Uważam Rze Historia” o 82 proc. w dół

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
august
"Do ZKDP nie zostały na razie zgłoszone miesięczniki „W Sieci Historii” (Fratria) oraz „Historia Do Rzeczy” (Orle Pióro), bo ich wydawcy uznali, że nie mają takiej potrzeby..."


I bardzo dobrze, liczy się jakość,a nie ilość.
12 9
odpowiedź
User
Księgowy
August zacznij myśleć- te pisemka to nie Fakt, który też już chce się dorobić na polskiej historii w swoim dodatku historycznym. I w przypakdu gazet jakość oznacza ilość. Nie wszystkich, ale wielu.
8 8
odpowiedź