SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

“Focus” ogłasza plebiscyt “Soczewki Focusa 2011”

W grudniowym wydaniu miesięcznika “Focus” (G+J Polska), które ukazało się w czwartek 24 listopada br., ogłoszona została kolejna edycja plebiscytu “Soczewki Focusa”. Numer wsparty został kampanią reklamową.

“Focus” ogłasza plebiscyt “Soczewki Focusa 2011”

W nowej formule plebiscytu nominacje „Focusa” zostały przyznane w czterech kategoriach: Nadzieja, Inicjatywa, Przełom i Książki. Głosować można za pomocą sms-ów, a wyniki zostaną opublikowane na łamach marcowego wydania miesięcznika.

>>> “Świat Wiedzy” nowym liderem, “Focus” spadł na drugie miejsce

Grudniowemu numerowi „Focusa”, który ukazał się w normalnej cenie 7,99 zł, towarzyszy wsparcie promocyjne w prasie („Forbes”, „Auto Świat”, „Logo”, tytuły G+J), internecie (wp.pl, focus.pl, kobieta.pl), telewizję (Discovery Channel, program “Galileo” w TV 4) i punkty sprzedaży (HDS).

  • Więcej informacji:
  • Focus
Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: “Focus” ogłasza plebiscyt “Soczewki Focusa 2011”

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
In chief
Cos trzeba robic, bo sprzedaz leci na leb i na szyje.
8 8
odpowiedź