SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google RSS Twitter

FoodCare wybrał nowe hasło promujące napój Black Energy Drink

„More than power” - to zwycięskie hasło wybrane w konkursie „Złap Blacka i zmobilizuj się”. Twórca sloganu otrzyma nagrodę w wysokości 10 tys. dolarów.

Article

FoodCare konkurs na hasło reklamowe dla napoju energetycznego Black rozpoczął w drugiej połowie maja. Jak podaje marketer, zainteresowanie konkursem znacznie przekroczyło jego oczekiwania - otrzymał ponad 3 tys. zgłoszeń.

Za najlepsze uznano hasło „More than power” zaproponowane przez Mikołaja Madziąga. - Najlepiej odzwierciedla profil marki - podkreśla mobilizacyjny charakter napoju i z pewnością łatwo zapadnie w pamięć konsumentom - mówi Paulina Włodarska-Grodzińska, dyrektor marketingu  FoodCare.

Mikołaj Madziąg w nagrodę otrzyma 10 tys. dolarów. Firma na obecnym etapie nie podaje, kiedy i w jaki sposób wykorzysta wybrane hasło reklamowe do promocji marki Black.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: FoodCare wybrał nowe hasło promujące napój Black Energy Drink

4 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Więcej niż copywriter
Jaki marketer takie hasło. Kolejne hasełko w stylu "więcej niż..."
5 0
odpowiedź
User
Więcej niż wygrana
Niech teraz Mikołaj spróbuje komuś powiedzieć, że nie ma hajsu na pożyczenie...
fajnie, że wszystko jest tak transparentne. :)
2 0
odpowiedź
User
ja
moje było lepsze ;)
0 0
odpowiedź
User
hajs hajs hajs jak trzyha
To teraz czekam, aż marketerzy zaczną płacić tyle za claimy agencjom reklamowym. W sumie powinni nawet więcej, skoro 10 tys. dolców daje się za takiego koszmarka.
1 0
odpowiedź
Zobacz więcej w kategorii: Reklamy / Marketing