SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Ford reklamuje „szybką decyzję, czysty zysk”

Rozpoczęła się kampania samochodów Ford promująca sprzedaż modeli z odliczeniem podatku VAT. Za realizację działań odpowiadają firmy Wunderman, Ogilvy & Mather i Mindshare.

Article

Kampania skierowana jest przede wszystkim do przedsiębiorców i zachęca do zakupu aut na promocyjnych warunkach.

Działania realizowane są w internecie (portale informacyjno-biznesowe, serwisy specjalistyczne) oraz radiu (stacje ogólnopolskie).

Kreację reklam internetowych przygotowała agencja Wunderman, a spotów radiowych - Ogilvy & Mather. Za zakup mediów odpowiada dom mediowy Mindshare.

  • Więcej informacji:
  • Ford
Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Ford reklamuje „szybką decyzję, czysty zysk”

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl