SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Ford skupi się na marce

Ford planuje zmianę swojej strategii marketingowej. Zamiast promowania poszczególnych modeli swoich samochodów firma chce skupić się na swojej głównej marce i logo.

Ford skupi się na marce

Wprowadzenie nowej strategii nastąpi wraz z uruchomieniem przygotowywanej przez agencję Ogilvy kampanii, zaplanowanej na finał Ligi Mistrzów UEFA, który odbędzie się 27 maja.

Reklamy Forda jakie pojawią się w czasie finału w całej Europie, zastąpią obecne kampanie promujące najnowsze modele Fiesty i Ka.

Nie oznacza to jednak, że firma całkowicie rezygnuje z promowania poszczególnych modeli swoich aut. W ubiegłym roku szefowa marketingu Elena Ford zapowiedziała, że przyszłoroczny model Focusa będzie wspierany przez pierwszą w historii tej marki globalną kampanię.

źródło: Brand Republic

  • Więcej informacji:
  • Ford
Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Ford skupi się na marce

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl