SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Formacja Chatelet w kampanii Wonga „Moda na Zero”

Rusza kampania reklamowa firmy pożyczkowej Wonga pod hasłem „Moda na Zero”. W rolach głównych występują członkowie kabaretu Formacja Chatelet. Za kampanię odpowiada agencja Unlimited.

Article

Wonga w kampanii „Moda na Zero” promuje ofertę pożyczek ratalnych i krótkoterminowych. Linia kreatywna spotów opiera się na historiach, w których banknoty Wonga – Pięćdziesiątka, Setka i Dwusetka – pojawiają się w życiu klientów potrzebujących środków na sfinansowanie różnych potrzeb. W rolę banknotów wcielili się członkowie kabaretu Formacja Chatelet.

Kampania reklamowa obejmuje cztery reklamy, które emitowane będą w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych, m.in. TVP1, TVP2, Polsat, TVN oraz w 69 kanałach tematycznych. Od 30 lipca spoty będą promowane w internecie - m.in. na Facebooku, YouTube, platformach VoD i wybranych portalach internetowych.

Reżyserem spotów jest Łukasz Jaworski, a kostiumy zaprojektowała Dorota Roqueplo. Przygotowaniem spotów zajęła się agencja Unlimited, produkcją Propeller Film.

Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Starcom.

 

 

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Formacja Chatelet w kampanii Wonga „Moda na Zero”

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl