Formacja Chatelet w kampanii Wonga „Moda na Zero”

Rusza kampania reklamowa firmy pożyczkowej Wonga pod hasłem „Moda na Zero”. W rolach głównych występują członkowie kabaretu Formacja Chatelet. Za kampanię odpowiada agencja Unlimited.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Formacja Chatelet w kampanii Wonga „Moda na Zero”

Wonga w kampanii „Moda na Zero” promuje ofertę pożyczek ratalnych i krótkoterminowych. Linia kreatywna spotów opiera się na historiach, w których banknoty Wonga – Pięćdziesiątka, Setka i Dwusetka – pojawiają się w życiu klientów potrzebujących środków na sfinansowanie różnych potrzeb. W rolę banknotów wcielili się członkowie kabaretu Formacja Chatelet.

Kampania reklamowa obejmuje cztery reklamy, które emitowane będą w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych, m.in. TVP1, TVP2, Polsat, TVN oraz w 69 kanałach tematycznych. Od 30 lipca spoty będą promowane w internecie - m.in. na Facebooku, YouTube, platformach VoD i wybranych portalach internetowych.

Reżyserem spotów jest Łukasz Jaworski, a kostiumy zaprojektowała Dorota Roqueplo. Przygotowaniem spotów zajęła się agencja Unlimited, produkcją Propeller Film.

Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Starcom.

 

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Republika odkrywa gwiazdy "Wystrzałowego sylwestra". Kto poprowadzi koncert?

Republika odkrywa gwiazdy "Wystrzałowego sylwestra". Kto poprowadzi koncert?

Transmisja Oscarów przenosi się na YouTube. Epokowa zmiana

Transmisja Oscarów przenosi się na YouTube. Epokowa zmiana

"Efekt Australii"? Meta wprowadzi nową metodę weryfikacji wieku

"Efekt Australii"? Meta wprowadzi nową metodę weryfikacji wieku

Iga Świątek najlepsza w plebiscycie Interii i Polsatu Sport

Iga Świątek najlepsza w plebiscycie Interii i Polsatu Sport

Rift Legends po pierwszym roku działalności. Wyjątkowe możliwości reklamowe w polskim esporcie
Materiał reklamowy

Rift Legends po pierwszym roku działalności. Wyjątkowe możliwości reklamowe w polskim esporcie

Gloria Adamek w zespole agencji OBTK

Gloria Adamek w zespole agencji OBTK